نظر متفاوت خواننده مرد درباره رویای امریکا

فریدون آسرایی خواننده پاپ کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرامش نسبت به سیاست های جدید آمریکا و قوانین تازه عدم صدور ویزا برای 7 کشور که ایران هم شامل آن هاست و اخراج مهاجران از این کشور واکنش نشان داد و نوشت:

امروز شاهد گریه هاى یک مرد ایرانى در شبکه انگلیسى زبان اخبار فرانسه بودم که از امریکا اخراج میشد

واقعیت چیست ؟ ایا امریکا همون سرزمین ارزوهاست که مردم جهان ارزوى مهاجرت به اون رو دارند با مردمى که اکثریت راى به یک تاجر بى ادب و نژادپرست دادن که امروز با یک دستور بسیارى از هموطنانمون رو اخراج و از ورود قانونى بقیه جلوگیرى میشه؟

سرزمینى که پدران امثال ترامپ Trump با کشتار سرخپوستان صاحب اون شدن.

دوستان و هموطنان من امریکا اون طور نیست که فکر میکنید نیست و طبق امار هر روز چندین نفر کشته و به چندین زن تجاوز Rape میشه ، ایا این بهشت موعوعود عده اى هموطنه

ریشه تروریست و افراطى گرى در منطقه عربستان سعودى است که سالهاست امثال بن لادن و داعش ISIS رو به جون مردم انداخته و با جنگ افروزى اسلحه و مهمات میفروشه تا اقتصاد کشورش رو با خون مردم منطقه شکوفا کنه.

امروز شهروند سعودى به راحتى وارد امریکا میشه و ایرانیان که جزء قشر تحصیلکرده و با هوش جامعه امریکاست مورد توهین قرار میگیرن

دولت امریکا با این کار نوکرى خودش رو به شیخ هاى بیسواد سعودى اعلام کرده.

از اینجا دست اون قشر از مردم ازادیخواه امریکا رو میبوسم که با تجمع نفرت خودشونو از تصمیم ترامپ و دولت نژادپرستش اعلام کردن.

همیشه حساب مردم از دولت ها جداست

هموطنانم امریکا یک رویا بیش نیست حقیقت چیز دیگرى است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟