«لانتوری»‌ها به خانه‌ها رسیدند

رضا درمیشیان نویسنده و کارگردان این فیلم با انتشار متنی کوتاه، نسخه نمایش خانگی «لانتوری» را به مردم شهرستان‌هایی که در پی تحریم حوزه هنری از تماشای این فیلم در سینماها محروم شده بودند، تقدیم کرد.

یادداشت درمیشیان به شرح زیر است:

«نسخه نمایش خانگی «لانتوری» را تقدیم می‌کنم به مردم عزیز شهرستان‌هایی که حوزه هنری نمایش «لانتوری» را در سینماهای شهرشان ممنوع کرد و مانع نمایش این فیلم در آن شهرستان‌ها شد.

امیدوارم روزی درهای همه سینماها به روی همه فیلم‌ها باز شود، سینماهایی که متعلق به مردم است.»

فیلم سینمایی Movie « لانتوری » در سینماهای تهران و شهرستان هفت میلیارد تومان فروش داشته و علاوه بر کسب چندین جایزه داخلی و خارجی در نزدیک به چهل فستیوال بین المللی به نمایش در آمده است.

نوید محمدزاده ، مریم پالیزبان و باران کوثری همراه با مهدی کوشکی ، بهرنگ علوی و بهرام افشاری و... از نقش آفرینان این فیلم هستند.

اشکان اشکانی ( مدیر فیلمبرداری )، هایده صفی‌یاری ( تدوین)، کیهان کلهر ( موسیقی)، محمدرضا دلپاک ( طراحی و ترکیب صدا ) ، محمد رضا منصوری ( مدیر تولید) ، عبدالله اسکندری ( طراح چهره پردازی سه بعدی )، مهرداد میرکیانی (طراح چهره پردازی ) ، محسن نصراللهی (طراح صحنه) ، گلناز گلشن ( طراح لباس) ، سعید بجنوردی (صدابردار) ، افشین رضایی (مدیربرنامه ریزی) ، امیرحسین غیاثوند (دستیار اول کارگردان) ، نوشین جعفری (عکاس) از عوامل اصلی « لانتوری » هستند که به تهیه‌کنندگی درمیشیان تولید شده است.

تماشای این فیلم برای افراد زیر ١٦ سال توصیه نمی‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 241408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟