چشمان گریان کارگردان انزوا در نشست خبری این فیلم+فیلم
حجم ویدیو: 45.93M | مدت زمان ویدیو: 00:04:30

کارگردان فیلم سینمایی «انزوا» با چشمانی گریان از دوستان خود یاد کرد و گفت که بسیاری از جوانان آرزوی فیلم ساختن را دارند؛ اما فرصت حضور پیدا نمی‌کنند.

پیام آزادی Freedom آهنگساز این فیلم سینمایی Movie در ابتدای این نشست گفت: بسیار خوشحال هستم که برای کارگردانی آهنگ ساختم که خود از آهنگ و آهنگسازی سررشته دارد. ساخت آهنگ این فیلم بسیار دشوار بود؛ چرا که باید برای هر شخصیتی یک آهنگ می‌ساختیم. آقای عباس‌میرزایی از موسیقی به‌عنوان یک ویژگی در فیلم استفاده می‌کند.

مرتضی‌علی عباس‌میرزایی کارگردان فیلم سینمایی«انزوا» بیان کرد: انزوا اولین کار بلند سینمایی من است هرچند که خیلی معتقد نیستم که فیلم اولی هستم چون سالها فیلم کوتاه می‌ساختم و اصولاً فیلم اول را برای فردی می‌دانم که تا به حال دکوپاژ نکرده باشد.

وی با چشمانی گریان اضافه کرد: من تصمیم داشتم فیلمی بسازم تا یاد تمام دوستهای من را که دوست داشتند فیلم بسازند و پشت درهای بسته ماندند و اجازه ساخت فیلم پیدا نکردند، گرامی بدارم. دوستانی پشت درهای بسته ماندند و مجوز ساخت دریافت نکردند و بسیاری از آنها این آرزو را به گور بردند و امروز زیر دو متر خاک هستند.

بهنوش بختیاری بازیگر Actor این فیلم سینمایی اظهار کرد: اولین باری بود که فیلم را می‌دیدم. خودم می‌دانستم که حضورم در این فیلم کوتاه است با این حال آن را بازی کردم و آن را دوست داشتم. از مسئولین درخواست می‌کنم از فیلمسازان اولی حمایت کنند. به‌نظرم دولت باید این فیلمسازان جوان را حمایت کند چون این فیلمسازان آیندگان سینمای ایران هستند.

لیندا کیانی نیز در این نشست گفت: حضورم در این فیلم بسیار کوتاه بود؛ اما با این حال تجربه بسیار خوبی برایم بود.

لعیا عباس‌میرزایی بازیگر و تدوینگر این فیلم سینمایی تصریح کرد: من قرار نبود نقش زهره را در این فیلم بازی کنم، تنها قرار بود که تدوینگر این فیلم باشم. ما فکر نمی‌کردیم برخی از عزیزان بلندی نقش برایشان مهم باشد اما برخی نپذیرفتند که در این فیلم بازی کنند. من اپراتور تدوین برادرم بودم و تمام خلاقیت تدوین این فیلم از ذهن برادرم نشئت گرفت.

امیرعلی دانایی نیز اظهار کرد: آقای عباس‌میرزایی سالهای بسیاری برای دریافت مجوز ساخت این فیلم پشت درهای بسته قرار گرفت. خوشحالم که زحمات مرتضی‌علی عباس‌میرزایی جواب داد. بسیاری به من چنین انگی می‌زنند و می‌گفتند پول می‌دهد برای این‌که بازی کند؛ مگر می‌شود به مهرجویی پول داد، مگر می‌شود به ضیاءالدین دری پول داد. من نیز می‌خواهم از بزرگترها که ما جوانترها را جدی بگیرند.

لعیا عباس‌میرزایی در پایان گفت: امیدوارم که مسئولان ما توجه بیشتری به خانمهایی که بدسرپرست و یا بی‌سرپرست هستند داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 242470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟