جزئیات طلاق شوک برانگیز سوپر استار زن معروف از شوهر پولدارش+عکس

هنرمند با استعداد ترک که خدیجه طوبی بیوکستان نام دارد، در پنج جولای سال 1982، یعنی 14 تیر 1361 در استانبول به دنیا آمد.

پدر و مادر طوبی بیوکستان اهل ارزروم هستند و سال ها قبل به استانبول مهاجرت کردند. طوبی تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در مدارس خصوصی استانبول به پایان رساند. بیوکستان پس از قبولی در رشته طراحی صحنه و لباس دانشگاه معمار سینان استانبول از سویی به تحصیل ادامه داده از سویی دیگر نیز به بازی در تیزرهای تبلیغاتی مشغول شد. حضور طوبی در دنیای تبلیغات زمینه معرفی این هنرمند را فراهم کرد.

آشنایی طوبی بیوکستان با توموریس گیریت اوغلو زمینه ورود او به دنیای سریال را فراهم کرد. او اولین تجربه بازیگری خود را با ظاهر شدن در آخرین قسمت از سریال “سلطان مقامی” در سال 2003 کسب کرد. او در سال 2004 با بازی در سریال “چمبریم ده گول اویا “توانست خودی نشان داده و به شکلی جدی مطرح شود. همان سال با حضور در فیلم تلویزیونی “گولیزار” ساخته جمال شان کارگردان معروف شایسته دریافت بهترین بازیگر Actor زن شناخته شد.

حضور طوبی بیوکستان در تیزرهای تبلیغاتی شرکتهای پنتن، ماکسیموم کارت، کرمینی و مولپد باعث شد تا چهره این هنرمند همواره در اذهان باقی بماند. طوبی در سال 2005 در نقش اول سریال “ایخلامورلار آلتیندا” بازی کرد و بعد از آن در فیلم معروف “بابام و اوغلوم” ظاهر شد.

کارنامه فعالیت های هنری این هنرمند در سالهای بین 2007 تا 2009 با سریال پر طرفدار “عاصی” درخشان تر شد. در سال 2010 با سریال “گونول چلن” یکبار دیگر مورد تقدیر قرار گرفت.طوبی در سال 2011 با اونور سایلاک که او نیز یکی از بازیگران توانای ترکیه ایست ازدواج کرد. ثمره این ازدواج دوقلوهایی به نام های “توپراک” و “مایا “ست.

طوبی بیوکستان اول ژانویه 2012 همراه با ایلکر آکسون در سریالی با عنوان “بیست دقیقه” ایفای نقش کرد. این هنرمد را در سال 2014 با بازی در سریال “کارا پارا عاشک” در مقابل انگین آکیورک ایفای نقش کرد.

طوبی بیوکستان بازیگری است که با سریال زیر درختان نمدار در ترکیه و خاورمیانه معروف شد. در آن زمان با بلنت اینال بازیگر ترکیه ای همبازی بود که بازی در آن سریال سبب ایجاد رابطه عاطفی بین این دو بازیگر شد و این رابطه تا مرز ازدواج هم پیش رفت و به سرانجام نرسید. پس از آن بلنت اینال با برن ساعت رقیب کاری طوبی وارد رابطه دوستی شد که این رابطه هم سرانجامی نداشت. در واقع همین رابطه بلنت اینال با این دو نفر سبب حساس شدن خبرنگارها و دور کردن این دو بازیگر (برن و طوبی) از یکدیگر شد.

در واقع طوبی با حواشی مربوط به ازدواجش با بلنت وارد پروژه بزرگ سریال عاصی شد، با بازیگری به نام مراد ییلدریم که هنوز به اندازه طوبی در خاورمیانه و در بین عرب ها معروف نشده بود، همبازی شد.

پروژه عاصی شروع شد و دو پارتنر طوبی و مراد در کنار هم قرار گرفتند و روز به روز بازی بهتر و هماهنگ تری از خود ارائه دادند، متناسب بودن تیپ و چهره دو بازیگر در کنار بازی احساسی و عاطفی مناسبشان محبوبیت و شهرت فراوانی را برای هر دو به همراه آورد و همواره این هماهنگی بیشتر شد تا جایی که طرفدارها به واقع به این باور رسیدند که این دو زوج نه در صفحه سینما Cinema بلکه در صحنه زندگی هم بهترین پارتنر برای یکدیگر هستند.

در اوج این باور، در بین دو فصل پخش عاصی، مراد ییلدریم پس از بازی در فیلم سینمایی Movie دردهای پائیزی با برن ساعت، با پارتنر پیشین خود یعنی بورچین ترزی اوغلو ازدواج کرد. حواشی این ازدواج و بحث درباره آن آنقدر زیاد بوده و هست که در این بحث نمی گنجد و این ازدواج، آن هم در این شرایط، بیشتر از مراد برای طوبی مجدداً حواشی جدیدی را به همراه آورد. به خصوص که این ازدواج، دور از انتظار طرفداران عاصی بود و مراد به صراحت در همه جا اعلام می کند که هیچ ارتباطی بین خودش و طوبی نبوده و عاشق همسرش بوده و هست.

خوشبختانه سریال عاصی با همه حرف و حدیث ها با موفقیت به اتمام رسید و اوج افتخار بازی مراد و طوبی در کارنامه بازیگریشان ثبت شد.

پس از این مراد ییلدریم وارد پروژه عشق و جزا که آن هم سریالی سراسر عاطفی است شد و طوبی نیز بازی در فیلم از قلبت بپرس و سریال دختر گلفروش را آغاز کرد. در این برهه زمانی مراد همه جا با افتخار در کنار همسر خود ظاهر می شود و این طوبی است که هنوز رفع اتهام نشده است. هر دو از نظر کاری دوران خوب و موفقی را سپری می کنند و مراد هم از نظر زندگی شخصی در کنار بورچین زندگی آرامی را دارد.

ناگهان زندگی طوبی با قرار گرفتن در پروژه دختر گلفروش تغییر می کند. بازی در نقشی جدید در کنار پارتنرهایی به نام جانسل الچین و اونور سایلاک.

جانسل الچین بازیگر جوانی بود که بزرگ شده و تحصیل کرده فرانسه است، وی بازیگر معروف و از نظر شخصیتی محبوب و خوش اخلاقی است که بازی در کنار این شخص برای طوبی هم از نظر روحی و هم کاری موفقیت آمیزبود.

در حین بازی در دختر گلفروش، طوبی با اونور سایلاک که در عاصی هم، کار مشترک داشتند آشنا شد، در این زمان بعد از مدتها در مراسمی با مراد دوباره در کنار هم قرار می گیرند که این مراسم هم به خاطر برخورد سرد مراد با طوبی حاشیه ساز شد.

شاید کسی فکر نمی کرد طوبی اندکی بعد از این مراسم با اونور سایلاک در یک مراسم ساده و بی سر و صدا در سفارت ترکیه در پاریس ازدواج کنند و سال بعد هم صاحب دو تا دختر دوقلو شوند. اگرچه ازدواج ناگهانی طوبی هم برای طرفدانش شوک بزرگی بود ولی به مرور زمان با رابطه منطقی این دو بازیگر و دور شدن آنها از حواشی، طرفدارها به راحتی این ازدواج را پذیرفتند.

طوبی بازیگر فوق العاده احساساتی و عاطفی هست که این حالت در نوع بازی این فرد و برخوردش در مصاحبه ها و تعریفی که دیگران و اطرافیانش از این بازیگر دارند کاملاً مشهود است. شاید وابسته شدن این فرد در سن کم به بازیگر مقابلش امری سراسر طبیعی باشد که گریبانگیر این شخص شده است. دایره اتهام به طوبی وقتی بزرگ و بزرگتر شد که بعد از گذشت 2 سال از عاصی، مراد در کنار بورچین زندگی خوبی دارد و آنها همه جا عاشقانه در کنار هم دیده می شوند.

اونور شرایط سختی پیش رو دارد. اگرچه همسر معروفی دارد که از نظر رفتاری هم مهربان و آرام به نظر می رسد اما حواشی پیش از ازدواج همسرش بسیار زیاد است و بار سنگینی بر دوش اونور قرار دارد. اونور تنها یک راه دارد؟! و آن پاک کردن شایعات و حواشی است که در زندگی همسرش وجود دارد که زندگی خانوادگیشان را تحت الشعاع قرار خواهد داد و به واقع اونور در این زمینه موفق است و این بار سنگین را به آرامی زمین می گذارد. عروسی ساده و بی حاشیه آنها و دوری مداوم اونور و طوبی از رسانه ها در واقع روند اونور در این زمینه است. حتی پس از گذشت دو سال از زندگی مشترک اونور و طوبی هر دو کمتر مصاحبه می کنند. همین باعث شده خبرنگارها کمتر بر روی زندگی آنها حساس شوند.حتی از دو دختر دوقلو آنها هم عکسهای کمی وجود دارد که بیشتر آنها به شکل مخفیانه گرفته شده است.

اونور شخصیت به ظاهر خشک و خشنی دارد، گاهی مواقع از برخورد سرد و بی احساسش در کنار همسر و خبرنگارها متعجب می شوید.
عکس-طوبی-بیوکستان-و-همسرش-انور-سایلاک-بیوگرافی-3

اونور زمان مناسبی وارد زندگی طوبی شد، زمانیکه طوبی نیاز به یک سوپراستار خوش تیپ و خوش چهره نیاز نداشت بلکه تنها به یک تکیه گاه محکم و مقتدر نیاز داشت و اونور این پشتوانه محکم را ایجاد کرد بدون اینکه خود را به طوبی تحمیل کند به همین دلیل است که بیشتر مواقع می بینیم طوبی است که در واقع بیشتر به اونور وابسته است. اونور این پشتوانه را بدون اینکه طوبی را محدود کند ایجاد کرده، هر دو آزادانه فعالیت خود را دارند و به نظر نمی رسد روی فعالیتهای یکدیگر حساس باشند اما حالا پس از گذشت 6 سال از ازدواج این دو بازیگر معروف ترکیه ای روز گذشته خبر طلاق آن ها موجب شوکه شدن طرفدارانشان شد. هنوزازعلت دقیق این اتفاق رسانه ها خبری منتشر نکرده اند اما همین خبر موجب شد هواداران آن ها در شوک خبری فرو روند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سعیده وحیدنیا
آیا این خبر مفید بود؟