تمشک طلایی به ستاره های محبوب سینما رسید

هفته نامه همشهری جوان طبق سنت سال های گذشته اش طی یک نظر سنجی بدترین ها و بهترین جشنواره فیلم فجر را معرفی کرد. در این نظر سنجی که بیش از ۴۰ منتقد و نویسنده سینمایی حضور داشتند حمید فرخ نژاد به خاطر بازی در فیلم «گشت ۲» با اکثریت قاطع آرا برنده تمشک طلایی بدترین بازیگر Actor مرد شد. بعد از او پولاد کیمیایی برای بازی در فیلم «قاتل اهلی» بیشترین رای را برای تصاحب تمشک ازآن خود کرد.

اما در بخش بدترین بازیگر زن ، نیکی کریمی برای فیلم «آذر» تمشک طلایی این بخش را به خود اختصاص داد.

«پگاه آهنگرانی» هم که در جشنواره امسال فیلم های «قاتل اهلی» و «آیدا و سارا» را در بخش مسابقه داشت آرای زیادی را برای تصاحب عنوان بدترین بازیگر زن به دست آورد، اما در رقابتی میلی متری این عنوان را به نیکی کریمی واگذار کرد. در بخش بدترین فیلم هم فیلم های «سوفی و دیوانه» ساخته مهدی کرمپور و «پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی رقابتی تنگاتنگ برای تصاحب تمشک طلایی داشتند که در نهایت نماد بدترین فیلم به ساخته مهدی کرمپور رسید.

در نظر سنجی امسال در کنار بدترین ها، بهترین های جشنواره نیز انتخاب شدند. در بخش بازیگر مرد هادی حجازی فر برای «ماجرای نیمروز»، در بخش بازیگر زن لیلا حاتمی برای «رگ خواب» و در نهایت در بخش بهترین فیلم« ماجرای نیمروز» انتخاب و گوی طلایی همشهری جوان را از آن خود کردند.

در این نظر سنجی منتقدان و نویسندگان سینمایی در بخش بهترین ها یک انتخاب ویژه داشتند که اکثریت به فیلم «خفگی» به کارگردانی فریدون جیرانی رای دادند ، «رگ خواب» هم بعد از این فیلم بیشترین رای را در این بخش از آن خود کرد.

گزارش کامل این نظر سنجی همراه با آرای منتقدان و نویسندگان سینمایی ، در شماره جدید همشهری جوان منتشر خواهد شد. این شماره روز پنجشنبه توزیع می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 245219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟