اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره جهانی فجر

به نقل از ستاد خبری جشنواره جهانی فیلم فجر، طبق فراخوان این جشنواره که اول اکتبر ۲۰۱۶ (۱۰ مهرماه) در سایت  رسمی جشنواره و رسانه‌های عمومی منتشر شد، علاقمندان به شرکت در سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر می‌توانند تا دهم اسفندماه در سایت ثبت‌نام کنند و تا بیستم اسفندماه مطابق با دهم مارس ۲۰۱۷ فیلم‌های خود را به دفتر جشنواره ارسال کنند.
فراخوان منتشر شده شامل قوانین و مقررات، اهداف، شرایط پذیرش آثار، فرآیند انتخاب و برنامه‌ریزی، برنامه‌ها، بخش‌ها، جوایز، فرم ثبت‌نام و گاه‌شمار جشنواره است. بخش‌های اصلی جشنواره شامل سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل)، جلوه‌گاه شرق (پانورامای سینمای کشورهای آسیایی و اسلامی) و جام جهان نما (جشنواره جشنواره‌ها) خواهد بود و از نمایش فیلم‌های کلاسیک، مستند زیر ذره‌بین و نمایش‌های ویژه به عنوان بخش‌های جنبی یاد شده است. بخش‌هایی چون دارالفنون (اردوی استعدادیابی)، نشست‌های دانشگاهی و کارگاه‌های آموزشی نیز از جمله رویدادهای جشنواره سی‌وپنجم هستند.
آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است.سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۲۱-۲۸ آوریل ۲۰۱۷ (۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶) در تهران برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 245797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟