نمایش فیلم سینمایی «رفتن» در آمریکا+عکس

این فیلم با همکاری موسسه توزیع، تهیه و پخش «شید فیلم» به روی پرده سینماهای آمریکا می‌رود. این موسسه، فیلم سینمایی Movie «رفتن» را برای اکران در شهرهایی مانند دالاس، ویرجینیا، سن فرانسیسکو، جورجیا و مینه‌سوتا آماده کرده است.

اولین اکران این فیلم امروز (جمعه، ۲۹ بهمن‌ماه)، ساعت ۸ شب، به وقت محلی در دالاس خواهد بود و پس از آن اکران خود را در شهرهای دیگر آمریکا ادامه خواهد داد. «رفتن» فیلم تحسین‌شده نوید محمودی و به تهیه‌کنندگی جمشید محمودی که نماینده حضور در آکادمی اسکار از طرف سینمای افعانستان بوده، تا به حال با حضور در جشنواره‌های بین‌المللی توانسته برنده بهترین بازیگر Actor زن از جشنواره مراکش و بهترین کارگردانی از جشنواره بوسان شود.

«رفتن» قصه‌ عاشقانه فرشته و نبی است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شوند؛ قصه عشقی که از همه‌چیز غیر از معشوق رنج می‌بیند. رفتن قصه درد است، درد خانه به دوشی و درد مهاجرت.

برادران محمودی پیش‌تر نیز در هشتاد و هفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار با فیلم «چند متر مکعب عشق» نماینده سینمای افغانستان بودند.

بنا بر اعلام، «شید فیلم» سعی دارد با انتخاب فیلم‌های قابل دفاع و ارزشمند از کلیه فیلم‌های پارسی‌زبان ایران و جهان حمایت کند تا علاوه بر آشنایی خارجی‌ها با فرهنگ و هنر Art ایران و پارسی‌زبانان، باعث حفظ رابطه و پیوندهای ایرانیان خارج از کشور مخصوصاً نسل جدید و جوان با فرهنگ و هنر ایرانی باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 245892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟