زمان اکران «برادرم خسرو» مشخص شد+عکس

نخستین ساخته بلند سینمایی احسان بیگلری سال گذشته در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت.

این فیلم قرار است پس از نوروز ۹۶ در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران عمومی شود. از سوی دیگر تازه‌ترین تیزر این فیلم که توسط مهدی سعدی ساخته شده است، رونمایی شد.

«برادرم خسرو» در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان نیز در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد و توانست دیپلم افتخار بخش خلاقیت و استعداد درخشان را از ان خود کند.

در خلاصه داستان «برادرم خسرو» آمده است: خسرو که مبتلا به اختلال دوقطبی است باید مدتی را در خانه برادر بزرگتر خود سپری کند.

در این فیلم ناصر هاشمی، شهاب حسینی، هنگامه قاضیانی، تژاو یونس‌پور، جواد یحیوی و با حضور بیتا فرهی به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: احسان بیگلری، نویسنده: احسان بیگلری و پریسا هاشم‌پور، مشاور کارگردان: کیومرث پوراحمد، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان پناه، تدوین: مصطفی خرقه پوش،صداگذار:آرش قاسمی، موسیقی:حامد ثابت، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، صدابردار: مسیح حدپور سراج، طراح گریم: محمد کلاهدوز، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سیدی، مدیر تولید و مجری طرح: طاهر امانی، منشی صحنه: فائزه گرکانی، عکاس: علی نیک رفتار، سرمایه گذاران: مجموعه شهرفرش، محمود مرویان، شهاب حسینی و سعید ملکان.

سعید ملکان تهیه‌کننده «برادرم خسرو» امسال هم با فیلم «ویلایی‌ها» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 245936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟