بازگشت بازیگر محبوب دهه هفتاد به تلویزیون +عکس

سریال «روزهای بیقراری» به کارگردانی کاظم معصومی از امروز شنبه ۳۰بهمن‌ماه هر شب ساعت۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت. امیرحسین شریفی؛ تهیه‌کننده این سریال درباره تیتراژ پایانی این مجموعه تلویزیونی گفت: به سبب آن‌که سریال «روزهای بیقراری» یک ملودرام است و پایان هر قسمت از آن مخاطب با یک اتفاق مواجه می‌شود ما از خواننده برای تیتراژ پایانی آن بهره نگرفتیم و هر قسمت به فراخور پایان آن با یک نوع موسیقی و یا حتی سکوت به پایان می‌رسد. در تعاملی که با کارگردان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که برخلاف همه سریال‌ها از خواننده برای تیتراژ استفاده نکنیم و این کار نو و تازه‌ای است و امیدواریم با رضایت مخاطب مواجه شود.

وی درباره پیش‌بینی بازخورد مخاطبان و رضایت آن‌ها بیان کرد: تاکنون به تم و جوهره داستان سریال «روز‌‌های بیقراری» به این شکل و شیوه‌ای که در اثر ما دیده می‌شود در صداوسیما پرداخت نشده است. «روز‌‌های بیقراری» درامی قوی دارد به‌گونه‌ای که مخاطب این سریال هر شب و با پایان هر قسمت بیش از پیش برای دنبال کردن سریال و قسمت آینده آن مشتاق می‌شود. همچنین از دیگر ویژگی‌‌های این سریال آن است که دارای کشش داستانی است و پایان آن برای مخاطب قابل حدس نیست و مدام او را به قضاوت Judgment وامی‌دارد. با این همه «روز‌‌های بیقراری» به مخاطب خود یاد می‌دهد و می‌گوید تا زمانی که به یقین نرسیده‌اید و چیزی به شما اثبات نشده، درمورد آن قضاوت نکنید.

شریفی ادامه داد: این سریال در پنج استان کشور ساخته شده است و مخاطب با گویش‌‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شود در این مجموعه تلویزیونی هیچ‌کدام از بازیگران ادای لهجه خاصی را درنمی‌آورند و اگر کسی همدانی و یا شمالی صحبت می‌کند متعلق به آن خطه است همچنین تمام بازیگران اصلی گویش تهرانی دارند.

تهیه‌کننده سریال «روزهای بیقراری» درخصوص حضور ابوالفضل‌پورعرب در این مجموعه گفت: به نظرم ابوالفضل ‌پورعرب باتوجه به بازی خوب خودش و همچنین نقش اثرگذاری که در این مجموعه ایفا می‌کند پس از سال‌ها دوری و بیماری با این اثر حضور پررنگی را در تلویزیون خواهد داشت همچنین پیش‌بینی می‌کنم که سارا صوفیانی که یکی از نقش‌های اصلی این سریال را ایفا می‌کند با این مجموعه دیده شود.

گفتنی است ابولفضل ‌پورعرب، پژمان بازغی، الهام حمیدی، کامران تفتی و سارا صوفیانی از بازیگران اصلی این سریال هستند. عوامل اصلی سریال «روزهای بیقراری» عبارتند از: کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده: مهدی بهپور، مدیر تصویربرداری: شهریار اسدی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: سوسن دین‌محمد، مدیر چهره‌پردازی: جلال امیری‌مرندی، طراح صحنه و لباس: شیرین بویایی‌دوست، تدوینگر: پرهام وفایی، ناظر خرید: محسن میرزاجانی، مدیر مالی: اصغر تیموری، انتخاب بازیگران: شاهرخ شریفی، هماهنگی تولید: مهدی شریفی، عکاس و تصویربردار پشت‌صحنه: سیما محمدی، مشاور رسانه‌ای: احسان هوشیارگر، مدیر تولید: جعفر صمدی، تهیه‌کننده: امیرحسین شریفی(به سفارش حوزه سیمای استان‌ها).برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟