بازیگر معروف خواننده شد و آلبوم روانه بازار کرد +تصاویر

محمدرضا فروتن ابتدای این مراسم با تشکر از مدیریت کارخانه داروسازی دکتر عبیدی با بیان اینکه هدف کلی شعرهای افشین یداللهی شعر سالم است، گفت: در صحبت‌هایی که با افشین یداللهی داشتیم، قرار شد آلبومی را کار کنیم که شکست، عشق، عاطفه و روابط مختل شده که هر انسانی به شدت با آن مواجه است در آن بیان شده، مفهوم‌هایی که بی‌مناسبت با زندگی روزمره افراد نیست و در عین حالی‌که در شعر شکست را تجربه می‌کنیم امید به زندگی را نیز تقویت کنیم.

او ادامه داد: تم دیگر این اشعار مربوط به افرادی است که برای خود ارزش و احترام قائل هستند و خواستیم تا از شعر و موسیقی نیز برای این افراد بهره‌ای قرار داده باشیم و به عنوان یک محرک احساسی قوی مفاهیم و معانی ارزشمندی را از این طریق راحت‌تر با مردم تقسیم کنیم.

این بازیگر Actor درباره موزیک ویدئو نیز گفت: موسیقی و ویدئویی که اشعار روی آن کار شده مفاهیم خوبی درباره صلح و آشتی با شخص است و قصد دارد ارتباطی بین بخش روشن و بخش تاریک ضمیر برقرار کند و بر تقویت رفتار سلامت و ارتباط قوی هر شخص با خودش و با اطرافیان تمرکز دارد.

محمدرضا فروتن_1

فروتن درباره اینکه چرا بعد از شهرت در سینما Cinema وارد عرصه موسیقی شده، گفت: بهتر است بگویید چطور شد از رویای موسیقی وارد عرصه سینما شدم. رویای موسیقی قبل از سینما برای من مهمتر بود و تصمیم گرفتم تا پیرتر نشدم و نمردم کارم را انجام دهم.

او درباره قضاوت‌هایی که نسبت به حضور او در عرصه موسیقی نیز شده توضیح داد: متاسفانه اینجا فرهنگ قضاوت Judgment یا بهتر بگویم تصمیم‌گیری برای دیگران و فرهنگ کنترل‌گری بسیار زیاد دیده می‌شود. متاسفانه ما به تصمیمات دیگران احترام نمی‌گذاریم. بی‌شک اگر یک روز تنها طرفدار آثارم خودم باشم باز هم این کار را ادامه می‌دهم و هدف و ارزش کاری که انجام می‌دهم برایم اهمیت دارد.

محمد رضا فروتن_3

بازیگر فیلم سینمایی Movie «چهل سالگی» درباره ارتباط طرفدارانش با این آلبوم گفت: خوشبختانه همین مدت کوتاه پیام‌های توام با ابراز علاقه نسبت به این مجموعه بسیار زیاده بوده است.

او ادامه داد: مهمترین موضوع برای شخص من این است که از کاری که می‌کنم لذت ببرم و معتقدم هنرمند بهترین و بزرگترین جایزه‌ای که از کارش می‌گیرد لذتی است که از آن می‌برد. در حقیقت گاهی اوقات تعجب می‌کنم از اینکه بعضی افراد به خاطر چند تکه آهن و شیشه در فستیوال‌ها رفتارهای نامناسب از خود نشان می‌دهند. من از کارم لذت می‌برم و به همین دلیل هم ادامه می‌دهم.

او در پایان درباره این آلبوم گفت: این آلبوم ۷ ترک دارد که شامل ۴ ویدئو و ۳ موزیک است. معتقدم در کشور ما آلبوم کمتر کار می‌شود و من سعی کردم روی ارتباط شعرها و ارتباط انسان‌ها با خودشان و دیگران کار کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟