2 سال است به من پیشنهاد مناسبی نشده است

این هنرمند طنز در مورد کم کاری خود به رکنا گفت: تولیدات بسیار کم شده، به همین خاطر است من هم مانند دیگر همکارانم کم کار شده ام. شما اگر کار خوبی سراغ دارید به من هم بگویید تا من هم خبردار شوم. باید بگویم اکثر کارگردان ها با اطرافیان  و تیم خودشان کار می کنند.
بازیگر Actor  سریال شب های برره در مورد کار جدید خود گفت: البته پیشنهادهایی هم داشته ام مانند نقشی در سریال سرزمین کهن کمال تبریزی که شرایط فراهم نبود و اکنون مشغول بازی در یک تله فیلم به کارگردانی حسین علی منصور هستم که از شبکه خانگی قرار است پخش شود. در این فیلم بیشتر از بازیگران محلی استفاده شده است.

وی در ادامه افزود: اسم این فیلم هنوز به صورت قطعی مشخص نیست، نام های پیشنهادی که برای این فیلم انتخاب شده است عبارنتد از غول های بی شاخ و دم و صخره عظیم. البته ممکن است به این علت که تصویربرداری این فیلم در ارتفاعات کوه های شمال در حال انجام است احتمال انتخاب اسم صخره عظیم برای این فیلم بیشتر باشد.

بازیگر سریال پاورچین در آخر گفت: هیچ فیلمی در حال حاضر آماده نمایش ندارم، دوسالی هست که کم کار شده ام و کسی کار مناسبی به من پیشنهاد نداده است.
وی در آخر در مورد باندبازی در سینما Cinema و تلویزیون گفت: من هیچ ارتباطی با این ماجراها ندارم، تا به حال هم به دنبال این مسئله نرفته ام و علاقه ای هم به این موضوع ندارم که درباره این موضوع صحبت کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 247061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سجاد رازقی
آیا این خبر مفید بود؟