فیلم تازه اکران شده به زنده یاد حسن جوهرچی تقدیم شد+ عکس

شب گذشته در این مراسم که از ساعت ٢١ در سینما Cinema آزادی Freedom آغاز شد هنرمندانی چون لیلا اوتادی، پژمان بازغی، مستانه مهاجر، فرخ مجیدی، سعید سهیلی، محمدحسین فرحبخش، رضا جودی، محسن شایانفر، مصطفی علمی فرد، سیاوش خیرابی، حسین تبریزی، هادی ساعی، امیر نوری، تیرداد کیایی، محسن مسافرچی، شاهد احمدلو، نیلوفر شهیدی، مجید قناد و... حضور داشتند.

در ابتدای مراسم پژمان بازغی و حسین تبریزی با حضور روی سن ضمن خوشامدگویی به حاضران، این فیلم را به زنده یاد حسن جوهرچی تقدیم کردند.

بازغی درباره روند تولید این پروژه گفت: «افسونگر» پروسه گسترده ای داشت و پس از پایان فیلمبرداری یکی از کسانی که پیشنهاد تبدیل آن به نسخه سینمایی را داد زنده یاد حسن جوهرچی بود. در نهایت این تصمیم نیز عملی شد و در حال حاضر که جای حسن جوهرچی اینجا خالیست من به همراه تمام عوامل این فیلم را به وی تقدیم می کنیم. این مراسم با آغاز نمایش فیلم تا ساعت ٢٣:٣٠ ادامه یافت. به دلیل استقبال بیش از حد مخاطبان و مهمانان این مراسم مقداری با تاخیر آغاز شد.

در «افسونگر» که اکران عمومی آن از ٢٧ بهمن در گروه ماندانا آغاز شده، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، تیرداد کیایی، نیلوفر شهیدی، نگار فروزنده و شقایق فراهانی، (با حضور) سیاوش تهمورث، نعیمه نظام دوست، سعید داخ، امیر نوری، داود شیرعلی، امین چنارانی به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم با مضمونی اجتماعی آمده: شایان وکیل ‌مدافعی که در اکثر پرونده‌های قضایی پیروز است در آخرین پرونده‌اش سعی دارد موضوع را پیچیده‌تر کرده تا منافع بیشتری به دست آورد، اما با ورود رویا که به عقد موقت شایان درآمده، اتفاقاتی در زندگی خصوصی‌اش می‌افتد که او را دچار دوگانگی کرده و اعتبار کار و زندگی‌اش در مرز فروپاشی قرار می‌گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 247222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟