قندون جهیزیه رکورددار شد

اولین جشنواره فیلم عصر با معرفى برگزیدگان به کار خود پایان داد و فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور بیشترین جوایز را به خود اختصاص داد.
این جشنواره از یکم تا سوم اسفند ماه در آنکارا برگزار شد. فاطمه معتمدآریا، کیومرث پوراحمد، مهدى احمدى، ابراهیم شیبانى و نادر طریقت فیلمهاى این جشنواره را داورى کردند. در این جشنواره تندیس برترین بازیگر زن به مریم کاظمى براى بازی در فیلم «جامه دران»، بهترین بازیگر مرد به صابر ابر براى فیلم «قندون جهزیه»، لوح تقدیر و تندیس بهترین فیلمنامه به سارا سلطانى و ابراهیم ابراهیمیان براى فیلم «عادت نمی کنیم» و بهترین فیلمنامه اقتباسى به حمیدرضا قطبى و ناهید طباطبایى برای فیلم «جامه دران» اهدا شد.
همچنین دیپلم افتخار بهترین کارگردانى به سام قریبیان برای فیلم« ٣٦٠» درجه رسید. تندیس بهترین کارگردانى به رضا درمیشیان براى فیلم «لانتورى» اهدا شد و تندیس بهترین فیلم به سعید سعدى برای تهیه «قندون جهیزیه» تعلق گرفت.
در پایان مراسم جایزه ویژه هیئت داوران به على ملاقلى پور رسید و على قائم مقامى تهیه کننده فیلم سینمایی Movie کفش هایم کو جایزه ویژه دبیر برای نگاه سالم و انسانی در فیلم سینمایی را دریافت کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 247576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟