ماجرای بازیگر شدن امیرمهدی ژوله از خندوانه تا فروشنده

تازه خندوانه تموم شده بود. میخواستم از این اتفاق یه بهره حسابی ببرم. چسبیدم به تیم اصغر فرهادی .به این نیت که گوشه یه کارش هم که باشم هم بازیگری یاد میگیریم هم کارگردانی. فرهادی رو هم بعد چند جلسه میتونستم اصغر صدا کنم تازه.
دوست داشتیم همو. تمرین میکردیم اتود میزدیم ،ت عویض لباس و یه کم گریم و زندگی شیرین و دستم رو دراز میکردم فرهادی تو مشتم بود.
نشد. یه روایتش این بود که قدم بلنده یکیش این بود که بدن تاتری ندارم. هرچی بود نشد ولی همین نشدن، همین چند جلسه’ همین چند دیدار افتخاری شد برای من.
تو اوج افسردگی بعد از فرهادی بودم که پیمان زنگ زد. دستور داد بیا کار ما یه نقشی رو بازی کن. گفتم چشم. شد یه نقش کوتاه کنار کلی ستاره و رفیق. داره جر میده گیشه ها. افتخاریه.
بعد دورهمی. اجرای زنده جلوی تماشاچی به اضافه نوشتن استناپ کمدی های مهران مدیری تا وقتیکه بودم اونجا.
بهترین جای دورهمی جای مدیری بود، نمایشش؟ نه! اینو گفتم و بوس کردم و رفتم.
رفتم سر نماشنامه دوباره این اهنگ رو بزن سم.تاتر. تاتر واقعی. تو بیست و پن تا اجرا کلی از رکوردهای سالن حافظ روًجابجا کردیم.
برگشتم یه گوشه هایی از سینمایی مهران مدیری رو دست گرفتم کمکی کردم.
حالا تاتر رویای یک شب نیمه تابستان . هفتاد تا اجرا.برتحرک پر انرژی پر چالش. با کاندیدا شدن برای دریافت هشت جایزه و بردن چهار جایزه ختم به خیر شد.
حالا سریال خانه ما با سامان مقدم حسابی. با گروه حرفه ای. کنار آقای اییش و خانوم تیموریان و خیراندیش. با پژمان و ویشکا اسایس و ازاده صمدی. یه چالش دیگه…
دارم کار میکنم دارم یاد میگیرم دارم جون میکنم.
خدا کنه جواب بده دیده بشه به دل بشینه.
خدا کنه
یه جاهایی تو این تلاش بد بودم یه جاهایی جلف یه جاهایی هم خوب. بهتر میشم باید بهتر بشم.
همه چی از شما شروع شد شما هم باید بدونیدچه گذشته بر ژوله ای که ژوله ش کردین.
شما باید انرزی بدید دعا کنید
یاعلیبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 247603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟