برنامه های اخر هفته تلویزیون

در حالیکه به تازگی فیلم سینمایی Movie «سیانور» ساخته بهروز شعیبی با مضمون سیاسی‌اش وارد شبکه نمایش خانگی شده است، شبکه افق روز  جمعه اولین اثر سینمایی این کارگردان را در جدول پخش خود قرار داده است. این هفته نیز مطابق معمول سهم فیلم‌های سینمایی خارجی بیش از آثار ایرانی است که قرار است از شبکه‌های مختلف به روی آنتن بروند.
تلویزیون در مجموع این هفته بیش از ۳۰ فیلم را برای مخاطبان تدارک دیده است که ۱۸ فیلم خارجی، ۶ فیلم ایرانی و ۳ انیمیشن برای کودکان از آن میان دیده می‌شود. همچنین علاوه بر فیلم‌هایی که در جدول این هفته آمده، شبکه نمایش نیز آثاری چون «شب بی‌خوابی»، «تا مدار ۱۰۰ درجه» و «بانوی خانه خاکستری» را پنجشنبه ۵ اسفند ماه، و فیلم‌های «گوزن شمالی»، «حافظه» و «ماجرای ردوود» را جمعه ۶ اسفند ماه پخش می‌کند.
یکی از مهترین فیلم‌های این هفته تلویزیون «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی و بازی رضا عطاران و هانیه توسلی است که در زمان اکران نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. هانیه توسلی برای بازی در این فیلم از سی و یکمین دوره جشنواره فجر جایزه بهترین بازیگر Actor زن را دریافت کرد و رضا عطاران نیز جایزه بهترین بازیگر مرد را در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی از آن خود کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟