کمدین و نویسنده معروف خندوانه بازیگر می شود

علی مسعودی بازیگر Actor عرصه تلویزیون گفت: به زودی قرار است در یک فیلم سینمایی Movie به ایفای نقش بپردازم که در آن اثر نقش کوتاهی را بر عهده دارم.

وی ادامه داد: کارگردانی این فیلم سینمایی را حامد محمدی بر عهده دارد.

مسعودی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: فیلمنامه سریال خودم را هم نوشته ام که به زودی پیش تولید آن آغاز می شود.

وی تصریح کرد: این سریال در 15 قسمت ساخته می شود و داستانی دارد که از تهران آغاز شده و در قسمت پنجم هم به مشهد می رسد و حال و هوای سریالی در فضای طنز قرار دارد.

وی با اشاره به حضور خود در برنامه "خنداونه" رامبد جوان نیز توضیح داد: به طور معمول هر 10 روز یک بار در برنامه "خنداونه" حضور پیدا می کنم اما وقتی که تولید سریالم آغاز شود و به مشهد بروم، حدود دو ماه نیستم.

کمدین مشهور برنامه "خنداونه" گفت: نمی دانم فیلم سینمایی حامد محمدی در جشنواره فیلم فجر سی و ششم حضور پیدا می کند یا خیر.

گفتنی است، علی مسعودی که به علی مشهدی نیز معروف شده، ابتدا با حضور در برنامه تلویزیونی "خنداونه" و حضور در نقش یک کمدین، خاطره های جالب توجهی را برای مخاطبان شبکه نسیم تعریف کرد و همین موضوع باعث شد او بتواند در سری قبل این برنامه به مرحله نیمه نهایی نیز دست پیدا کند.

با توجه به اینکه علی مسعودی اصالتی مشهدی دارد و خاطره هایش نیز به این شهر مقدس مربوط می شود، در بسیاری از موارد مردم او را به نام علی مشهدی نیز می شناسند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 247849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟