راضی شدم کل نقشم را از قاتل اهلی بیرون بیاورند/ باید جلوی نگاه‌های استثمارگر گرفته شود

پولاد کیمیایی بازیگر Actor و کارگردان سینما Cinema در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی Movie «قاتل اهلی»گفت: تمام اتفاقاتی که حول محور این فیلم رخ داد و هنوز ادامه دارد، بهانه است. چون آقای قوچانی می‌خواهد کلیت حق مالکیت فیلم را از کیمیایی بگیرد و مونتاژ دلخواه خودش را پیاده و مدت فیلم را کم و زیاد کند.

کیمیایی افزود: قوچانی فکر می‌کند کالای فرهنگی، کالای سوپرمارکتی است،من فقط در رابطه با مسعود کیمیایی این حرف‌ها را نمی زنم بلکه حرف من کلیت کار است. باید جلوی چنین اتفاقات و نگاه‌های استثمارگر و از بالا به پایین گرفته شود، نگاه‌هایی که فکر می‌کنند با پول هرکار دلشان بخواهد انجام می‌دهند.

بازیگر «اعتراض» افزود: قوچانی با این کار قصد دارد بگوید با کیمیایی که پنجاه سال در سینماست این کار را کردم.اگر با جوان‌ها این کار را می کرد بحران و بازتاب آن اینقدر دردآور نبود و این پایان تلخ و بحث کوچکتر و بزرگتری رقم نمی‌خورد، باید جلوی این جریانات گرفته شود.

کیمیایی تصریح کرد:این سقوط Fall اخلاق در سینما و قضاوت‌های اشتباهی که در جشنواره پیش آمد و موجی که راه افتاد، متاسفانه ضرر فرهنگی به دنبال دارد.

وی گفت:حتی به قوچانی پیشنهاد دادم اگر مشکل من هستم کل نقش مرا بیرون بیاورید، اما متاسفانه جریان جای دیگری است. این مشکل که حل نشد هیچ، حتی با من و برخی‌ها تسویه نکرده است.

این بازیگر در خصوص ساخت فیلم سینمایی«لکنت»، گفت:حدود سه ماه روی فیلمنامه کار کردم تا به نقطه رضایت برسد و الان تقریبا آماده است و هر زمان پروانه ساخت را دریافت کنیم تولید آغاز می‌شود. در هر صورت ساخت فیلم را در سال آینده و خیلی زود آغاز خواهیم کرد. چرا که تهیه کننده و سرمایه گذار و همه شرایط آماده ساخت این اثر است، از سویی از الان تا شروع تولید با آرامش بیشتری روی متن باز هم کار خواهم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟