افسر نمونه در ورزشگاه تختی

حسن پورشیرازی، هلیا امامی، ساغر عزیزی، آذین رئوف، حامد آهنگران تا به امروز مقابل دوربین رفته‌اند و بعد از آن هم ورزشگاه تختی و خیابان‌های غربی تهران، لوکیشن این مجموعه خواهد بود.

«افسر نمونه» در لوکیشن‌های استادیوم تختی، فرودگاه امام و خانه‌ای در شهرک راه‌آهن تولید خواهد شد که قرار است از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

بازیگران اصلی این مجموعه عبارتند از: محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، آذین رئوف، اتابک نادری، پیام احمدی‌نیا، حامد آهنگی و...

در خلاصه داستان سریال «افسر نمونه» آمده است: بهمن و توفیق دو دوست قدیمی هستند که از برادر به هم نزدیک‌تر به نظر می‌رسند، آن‌ها ناف دختر و پسرشان را به‌نام هم بریده‌اند. اما بچه‌های آن‌ها که امروز به سن ازدواج رسیده‌اند، راضی به این امر نیستند، این باعث می شود تمام این دوستی سی‌ساله کم‌کم تحت‌الشعاع قرار بگیرد و...

پیمان عباسی؛ نویسنده این اثر، پیش‌تر به «صبا» گفته بود: یکی از کاراکتر‌های سریال «افسر نمونه» که نقش آن را محمدرضا شریفی‌نیا ایفا می‌کند یک دلال فوتبال است و قصد فروش یک بازیکن فوتبال ایرانی-ایتالیایی را به یکی از باشگاه‌های فوتبال دارد و داستان حول محور این اتفاق پیش می‌رود. در سریال «افسر نمونه» هم همین اتفاق می‌افتد و مخاطب شاهد دو درام است؛ یک درام میان نسل جوان و بچه‌ها و درامی دیگر میان پدرها شکل می‌گیرد و داستان‌ها به‌موازات یکدیگر پیش می‌روند. به‌عنوان نویسنده اثر، خودم هم نمی‌دانم کدام شخصیت اصلی است و کدام فرعی. اصلا به چنین تفکیکی در شخصیت‌های فیلمنامه‌ام معتقد نیستم.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: مجری طرح: غدیر علیزاده، مدیر تصویربرداری: ناصر کاووسی،‌ مدیر صدابرداری: اصغر آبگون، تدوین: بهرام آب‌پرور، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح مرزی، طراح لباس: پگاه ترکی، برنامه‌ریز: هوشنگ قنواتی‌‌زاده، ‌دستیار اول کارگردان: خسرو نصیری‌خواه، مدیر تولید: ناصر هادیانفر، مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی، مدیر تدارکات:‌ سعید جعفری، آهنگساز:‌ موسی آرمان‌پور، عکاس: تارا قنواتی‌‌زاده و... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 248153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟