مسائل مالی گریبان پژمان جمشیدی را گرفت!

«پژمان جمشیدی» بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون که این روزها مشغول بازی در سریال «خانه ما» اثری از سامان مقدم است، گفت: این فیلم برای شب های عید به تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی با نام «خانه ما» در حال تولید است که احتمال دارد نام سریال تغییر پیدا کند.جمشیدی افزود: در این سریال بازیگرانی مانند فرهاد آئیش، رویا تیموریان، گوهرخیراندیش، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، امیر مهدی ژوله و علی شادمان در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

وی تشریح کرد: داستان این سریال روایتگر عده ای است که از لحاظ مالی به مشکل خورده و مال باخته اند که طی یک سری اتفاقات، سرنوشت آنها را در یک خانه ویلایی بزرگ در شمال تهران جمع می کند و آنها هم به علت داشتن یک سر پناه در کنار هم می مانند تا تکلیف پرونده معلوم شود و مابقی اتفاقات رخ می دهد.

جمشیدی در خصوص کارهای دیگرش عنوان کرد: به تازگی همکاری ام را با «علیرضا امینی» به اتمام رسانده ام که یک کار سینمایی و آن نقش کوتاهی در یک فیلم سینمایی Movie بود که در شمال کشور فیلمبرداری شد.

وی در خصوص فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» و دیده شدن این فیلم در مدت زمان کم بین مخاطبان گفت: خیلی خوشحال هستم که این فیلم دیده شد و مورد استقبال اکثر اقشار جامعه قرار گرفت، زیرا همیشه تفکر این بود که کمدی یک بخشی از جامعه را شامل می شود، اما من فکر می کنم که «خوب، بد، جلف» نظر اکثر اقشار جامعه را از هر صنف، سن و موقعیت اجتماع جلب خواهد کرد.

وی تشریح کرد: من تا روز اکران جشنواره، فیلم را ندیده بودم و وقتی در جشنواره کار را دیدم از صمیم قلب آسوده خاطر و مطمئن شدم که فیلم یک کمدی آبرومند است که البته از پیمان قاسم خانی چیزی جز این انتظار نمی رفت.

وی در خصوص جذب مخاطبان تلویزیونی با سریال های مناسب عنوان کرد: من امیدوارم کاری که در حال حاضر در حال تولید است، آنقدر خوب و قابل تامل باشد که مخاطب در نوروز بتواند آن را دیده و لذت ببرد و به طبع هر چه سریال های خوب ساخته شوند، اعتماد مردم بیشتر به سمت تلویزیون جلب می شود. تلویزیونی که این سالها متاسفانه محبوبیت و جایگاهی که بین مردم داشته است را از دست داده و یکی از دلایل آن هم تولید آثار کم کیفیت است.

این بازیگر تشریح کرد: از نظر من خلاقیت خیلی کم شده و کارها کلیشه ای شده است، البته باز هم سریالهای خوبی هستند. اما فعلا رقابت به وجود آمده بین تلویزیون ما وکانالهای ماهواره ای به مسئله ای ناگریز تبدیل شده است و نمی توان آن را کتمان کرد و نادیده گرفت.

به هر حال رعایت کردن ممیزی ها و ارزش هایی که برای ما قابل احترام هستند برای آن شبکه ها مهم نیست. اما فارغ از این مسائل می توان در رسانه ملی از آدمهای بزرگ استفاده کرد تا آنها بتوانند مردم را با تلویزیون آشتی بدهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 248186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟