آرزوی آقای بازیگر چیست؟ +عکس

وی در توضیحات این پست نوشت:

«سلام به همتون.

١-آرزو مى کنم صبورى رو یاد بگیریم.

٢- آرزو مى کنم بدونیم آدمهاى قد کوتاه و کم توان دهنشون به فحش باز مى شه چون نشون مى ده کارى ازشون برنمیاد و فحش دادن نشونه ى حال بد از ناتوانییه.[منظورم از قد کوتاه فیزیکى نیست]

٣-آرزو مى کنم همیشه اسم ایران عزیزمون توسط آدمهاى بزرگ و پرتلاشى مثل اصغر عزیز مثل ورزشکارهاى قهرمانمون و مثل دانشمندهاى عزیزمون و ... در جهان بدرخشه و تا آدمهاى قدکوتاه کمتر دیده شن یا حتى سعى کنن قد بکشن. ایران عزیزمون به آدمهاى مسئول و پرتلاش و با انگیزه نیاز داره. متاسفانه در کل اوضاع خوبى نداریم.

٤-آرزو مى کنم درک و باورمون نسبت به واقعیت افزایش پیدا کنه تا بتونیم با مشکلاتمون واقعى بجنگیم.متاسفانه آمار مصرف مشروبات الکلى به شکل نابود کننده اى رو به افزایش حیرت انگیزیه همونطور که اعتیاد به مواد مخدر Drugs و محرک جوونها و نوجوونهامون رو داره نابود مى کنه.آمار سن شروع فحشا هم ترسناک تر از پیش شده و اگر نجنبیم این ناهنجاریهاى اجتماعى طوفانى به پا خواهد کرد.که البته اگه همش رو بندازیم گردن دیگران و دولت و زمانه و شانس و... قافیه رو بدجورى باختیم.

٥-آرزو مى کنم اینقدر سرمون گرم زندگى پربرکت و عزیز و زیباى خودمون باشه که دلمون نخواد به جاهاى ناخوشایند زندگى دیگران سرک بکشیم و کمتر راجع به هم نظرهاى ناآگاهانه و ابلهانه بدیم.(به کس خاصى برنخوره با هممونم برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 248872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟