ماجرای پرویز پرستویی در عرصه موسیقی چه بود؟

امروز خبری مبنی بر همکاری یغما گلروئی با سازمان اوج منتشر که مشخص شد پرویز پرستویی نیز در این زمینه با گلروئی همکاری داشته است.

در این تجربه مشترک بین پرستویی و گلروئی، آقای بازیگر Actor اقدام به تولید آثاری در قالب تک آهنگ به همراه موزیک ویدئو در فضای اجتماعی کرده است.

به زودی این اثر با اتمام مراحل تولید خود، رونمایی می شود و اطلاعات بیشتری از آن در اختیار مخاطبان موسیقی قرار می گیرد.

این هنرمند عرصه تلویزیون و سینما Cinema پیش تر نیز سابقه فعالیت در عرصه موسیقی را به صورت دکلمه خوانی در برخی آثار داشته است.

سازمان هنری – رسانه‌ای «اوج» که پیشتر تجربه همکاری با پرویز پرستویی در فیلم درخشان «بادیگارد» را داشته، تهیه کننده این دو موزیک ویدئو است.

در کارنامه هنری پرستویی آثاری همچون دکلمه آلبوم «بی‌بی جان»، «عشق است» و «بابایی» (با بیژن مفید)، تجربیاتی را در حوزه موسیقی به دست آورد. او همچنین در آلبوم «دوستت دارم» زنده یاد ناصر عبداللهی در سال ۱۳۷۹ با این خواننده جنوبی همکاری و دکلمه داشت. پرستویی همچنین آلبوم «من یک بازیگرم» و «من پرویز پرستویی» را در سال ۱۳۹۳ منتشر کرد. این آلبوم زندگی نامه پرویز پرستویی بوده که به صورت فایل صوتی منتشر شده است.

اشکان دباغ نیز در بخش آهنگسازی و تنظیم موسیقی این پروژه حضور دارد و نخستین قطعه آن به گفته خالقانش، پیش از عید نوروز منتشر خواهد شد که گفته می‌شود در آن به یکی از مهم ترین مباحث شهری و اجتماعی که دغدغه بسیاری از جامعه هنری نیز هست، پرداخته شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 249019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟