برپایی کنسرت‌های پرکارترین خواننده کشور از آلمان تا تهران!

«محسن یگانه» که تا چند سال پیش لقب پرکارترین خواننده کشور را به یدک می‌کشید، طی دو سال گذشته به علت خستگی و تغییر اعضای ارکسترش، به مراتب کم‌کارتر شد، اما دوباره برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزاری کنسرت دارد و اکنون خودش را برای اجرا در کشور آلمان و اجراهای نوروزی در سالن‌ همایش‌های برج میلاد آماده می‌کند.

در راستای این برنامه ریزی ها، یگانه در از ۲۰ اسفندماه برای دومین بار به کشور آلمان سفر می‌کند و سه کنسرت را در سه شهر مختلف این کشور به صحنه می‌برد. اجرای نخست یگانه در روز ۱۰ مارس (جمعه ۲۰ اسفند)، در شهر هامبورگ برگزار می‌شود. وی سپس در ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) مهمان ایرانیان ساکن دوسلدورف می‌شود و یک روز بعد یعنی۱۲ مارس (یکشنبه ۲۲ اسفند) برای ایرانیان مقیم برلین می‌خواند.

این خواننده پاپ، پس از بازگشت از آلمان، برنامه‌ ویژه‌ای برای کنسر‌ت‌های نوروزی دارد. وی ابتدا در روز سه فروردین در «سالن نمایشگاه بین‌المللی قشم» به روی صحنه می‌رود که بلیت‌فروشی آن هنوز آغاز نشده است. سپس در روزهای ۶ تا ۸ فروردین در شهر تهران و در سالن «همایش‌های برج میلاد» به روی صحنه می‌رود که تمامی بلیت‌های ۳ اجرای نوروزی یگانه در «برج میلاد» به فروش رسیده است.

شایان ذکر است که نوازندگان ارکستر «محسن یگانه» در این اجراها را میلاد پرقوه (پیانو و کیبورد)، سعید علیرضایی (گیتار بیس)، محمدرضا زارعی (ویولن)، محمد زرنوش (کلارینت، ساکسفون)، رادین رفیع‌زاده (درامر)، وحید قاسمی (پرکاشن، دمام) و وحید عویدی (گیتار) تشکیل می‌دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 249088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟