یک مهدکودک شاد و جذاب در تلویزیون

سارا روستاپور تهیه کننده این اثر در مصاحبه با روابط عمومی شبکه کودک گفت: این برنامه با توجه به نیازهای آموزشی مخاطب خردسال، تولید شده است و در آن تلاش شده است مولفه های مورد احتیاج یک مهدکودک تلویزیونی برای خردسالان بازآفرینی شود.

وی افزود: در مهدپویا کودکان خود را در یک مهدکودک احساس می کنند. این مجموعه 90 قسمتی شامل آیتم های متعدد و دربردارنده شخصیتهای عروسکی جدید بوده و برنامه به صورت راوی محور است و خردسالان به صورت غیر مستقیم با موضوعات برنامه آشنا می شوند.

روستا پور اضافه کرد: با توجه به ضرورت و دشوار بودن مساله درگیر کردن مخاطب خردسال، در مهدپویا بیشتر بخش های برنامه به صورتی تولید شده است که از حیث گرافیکی و تصویری قدرت درگیر کردن مخاطب با برنامه مناسب باشد.

کارگردان و تهیه کننده برنامه مهد پویا گفت: نیاز به درک روحیات خردسالان از مهمترین نیازهای برنامه سازی کودک است و به همین دلیل در ساخت این برنامه همکاری زیادی با دوستان شبکه کودک و همچنین روانشناسان شکل گرفت و با تشکیل اتاق فکری با حضور خانم دکتر آزیتا محمود پور و آقایان فرید نوایی، فرشاد خلیل پور تلاش شد؛ در مدت زمان 25 دقیقه، موضوعات روانشناسی به المان های مناسب تصویری برای مخاطب پیش دبستانی تبدیل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 249832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟