امیر دژاکام به فساد اقتصادی پرداخت

امیر دژاکام درباره جدیدترین فعالیت تئاتری خود گفت: در حال تمرین نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتور و اویی» اثر برتولت برشت به همراه اعضای گروه «ماهان» هستیم , قرار است این نمایش را بهار سال ۹۶ در تالار حافظ به صحنه ببریم.

وی افزود: این نمایشنامه درباره موضوعات اقتصادی است و به موضوع رشوه، فساد اقتصادی، وام های دروغین، ساخت پروژه های دروغین می پردازد و نگاهی به روی کار آمدن هیتلر و قدرت گرفتن آلکاپون دارد.

این کارگردان تئاتر یادآور شد: امیدوارم با دست تنها بتوانم تا ۱۵ فروردین ماه نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتور و اویی» را به صحنه ببرم زیرا تولید تئاتر در اسفندماه و فروردین ماه یعنی مقابله با تعطیلی عمومی. البته پیش از این نمایش «نصرت خانم» و «ننه دلاور» را در ۷ فروردین ماه به صحنه برده بودم.

دژاکام با تأکید بر اینکه اگر مشکلی پیش نیاید نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتور و اویی» را ۱۵ فروردین ماه در تالار حافظ به صحنه می برد درباره بازیگران این اثر نمایشی گفت: در این اثر نمایشی بازیگران گروه تئاتر «ماهان» از جمله امیر کربلایی زاده، بهرام ابراهیمی، تینو صالحی، نرگس محمدی، حمید فلاحی، ملیحه کیا و شهره رعایتی به ایفای نقش می پردازند. مژگان عیوضی طراحی لباس، میرا میرمیری کار موسیقی، مصطفی کوشکی طراحی صحنه و محمد مساوات هم طراحی پوستر این نمایش را بر عهده دارند.

سرپرست گروه تئاتر «ماهان» درباره وضعیت اجرای عمومی نمایش «شیشه» که پیش از این با حضور یک بازیگر Actor خارجی در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شد، گفت: این اثر نمایشی را با یک بازیگر شناخته شده ایرانی اواسط سال ۹۶ اجرا خواهیم کرد.

وی درباره مکان در نظر گرفته شده برای اجرای نمایش «شیشه» افزود: تئاتر شهر قول داده که سالنی را برای اجرای نمایش «شیشه» در اختیار ما قرار دهد. این نمایش دکور ندارد و در مدت زمان ۴۵ دقیقه اجرا می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: مهر

کدخبر: 249864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟