موسیقی  و جادوی آن از زبان ناصر چشم آذر

ناصر چشم آذر عنوان کرد: کار جدیدی که انجام داده ام، موسیقی متن یکی از فیلم های سینمایی صادق پروین آشتیانی است.وی در خصوص همسویی موسیقی متن فیلم های سینمایی که جذابیتی را برای بینندگان ایجاد می کند، افزود: آهنگساز با ظرافت و دقتی که دارد همسو با کاراکترها پیش می رود و با فیلم در یک جریان قرار می گیرد، به همین دلیل می توان با موسیقی متن، مخاطب را به دنبال داستان کشاند.

ناصر چشم آذرگفت: تا به حال با خوانندگانی چون مانی رهنما و دوستان دیگر همکاری کرده ام که از همکاریمان کمال رضایت را داشته ام.

وی در خصوص آثاری با حال و هوای عید گفت: تا به امروز بالغ بر 30 کار با مضمون عید داشته ام که اغلب در قالب تیتراژ برنامه بوده اند.

چشم آذر در پاسخ به اینکه جذابیت های سال نو را در چه می بیند، گفت: جذابیت هایی که سال نو برایم دارد این است که یک هیجان وحس نو شدن در زندگی مردم سرزمینم جریان پیدا می کند، طبیعت جان دوباره می گیرد. سر سبزی فصل بهار یاد آور خاطرات زیبایی است.

این آهنگساز درباره فضای متفاوت فصل ها و تاثیر آن بر موسیقی عنوان کرد: هر فصلی زیبایی خاص خودش را دارد و می توان از آن ایده های متفاوتی گرفت .

چشم آذر در پایان در خصوص تاثیر تکنولوژی بر موسیقی عنوان کرد: تکنولوژی به زندگی ها در موقعیت های مختلف کمک کرده است و چه بسا همگامی این امر با موسیقی نیز اتفاقا قابل تاملی را رقم زده است. گفتنی است آخرین کنسرت سال 95 ناصر چشم آذر 25 و26 اسفند ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 249912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟