شاعر معروف دوباره زیر عمل جراحی رفت

زینب عزیزی، خواهر احمد عزیزی، با اشاره به آخرین وضعیت جسمی این شاعر انقلاب گفت: برادرم شب جمعه ساعت 1:30 بامداد مورد عمل جراحی قرار گرفت. این عمل به صورت اورژانسی انجام شد. مشکل اصلی او نارسایی خون به روده بوده است. این عمل حدود چهار ساعت به طول انجامید.

وی ادامه داد: قرار است تا ساعاتی دیگر، یک عمل جراحی دیگر نیز در این زمینه انجام دهد. این عمل به منظور بررسی وضعیت روده او انجام خواهد شد. امکان دارد که نیاز به پیوند داشته باشد.

عزیزی افزود: سطح هوشیاری احمد بعد از عمل به حالت سابق بازگشت،‌ اما این شرایط با دارو محقق شده است. امیدمان به خدا و دعای مردم است، امیداوریم که وضعیت احمد به وضعیت مناسب و معمول بازگردد.

وی درباره وعده‌های ارشاد برای بیمه تکمیلی این شاعر و پرداخت بخشی از هزینه‌های بیمارستان از این طریق گفت: متأسفانه هیچ کاری در این رابطه صورت نگرفت. کارمندان بیمارستان به برادرم لطف دارند. پرستاران سنگ تمام گذاشته‌اند، ما امیدمان به دعای مردم است. خوشبختانه بیمارستان تاکنون برای پرداخت هزینه‌ها به ما فشاری وارد نکرده است، از این رو مشکلی نداشته‌ایم.

احمد عزیزی را نه‌تنها همه کسانی که با شعر و شاعران حشر و نشر دارند، بلکه خیلی از کسانی که شعرخوانی او را در دهه 60 و 70 در تلویزیون دیده‌اند، می‌شناسند؛ شاعر آئینی‌ای که شعرش رنگ دیگری از ارادت به خاندان عصمت و طهارت(ع) داشت. عزیزی آثار متعددی از خود به چاپ رسانده است که می‌توان از این مجموعه به «کفش‌های مکاشفه»، «شرجی آواز»، «خوابنامه و باغ تناسخ»، «ترجمه زخم»، «باران پروانه» و «ملکوت تکلم» اشاره کرد.

عزیزی از پیشگامان شعر آیینی پس از انقلاب به شمار می‌آید و همیشه نامش را در کنار برجسته‌ترین شاعران این دوره می‌بینیم. عزیزی قریب 9 سال است که در بیمارستان بستری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 249974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟