خواننده و موزیسین معروف آخرین آلبومش را منتشر می کند

یاسر داوودیان خواننده موسیقی پاپ گفت: کارهای آلبوم سومم تمام شده اما هنوز آثار را برای دریافت مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه نداده ایم.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد قطعه هایی که برای آلبوم جدید انتخاب کرده ایم، هنوز آن را به دفتر موسیقی نداده ایم چرا که شاید چند قطعه به مجموع قطعه ها اضافه شود.آلبوم سومم آخرین آلبوم من خواهد و پس از انتشار آن تنها تک قطعه منتشر می کنم.

وی در ادامه صحبت های خود افزود: هم اکنون وضعیت آلبوم های موسیقی چندان خوب نیست و به طور کلی یک آلبوم برای خواننده تنها یک رزومه محسوب می شود.

خواننده آلبوم "فرض کن" گفت: در شرایط کنونی خواننده فکری به بخش مالی و فروش آلبومشان نمی کنند چرا که به طور کلی بازار موسیقی کشور به اندازه ای وضعیتش نامناسب است و حال تولید موسیقی خوب نیست که ما خواننده ها به بخش اقتصادی قضیه فکر نمی کنیم و از این جهت می توان گفت که فعالان این عرصه از وضعیت فعلی راضی نیستند. موسیقی کشور هم اکنون حال خوبی ندارد که یکی از دلایل آن، این است که وقتی در سبد کالای خانواده و در مصرف موسیقی ممیزی ایجاد می شود، طبیعی است که این فضا حال خوبی را به مخاطب انتقال ندهد.

این خواننده عرصه موسیقی پاپ گفت: ما باید زیرساخت های موسیقی کشور را درست کنیم چرا که در این شرایط نامطلوب تنها به خاطر دل خودمان در زمینه موسیقی فعالیت می کنیم. با توجه به اینکه کشور ما 85 میلیون نفر جمعیت دارد، چرا میزان فروش یک آلبوم موسیقی در نهایت باید 15 هزار نسخه باشد؟!

خواننده آلبوم "نقطه ضعف" افزود: تلاش می کنم آلبوم سومم را تابستان سال 1396 منتشر کنم و از تمامی مخاطبانی که در مدتی که من کمتر فعالیت کردم، آثار مرا پیگیری می کردند، قدردانی می کنم.

گفتنی است در کارنامه هنری یاسر داوودیان دو آلبوم "فرض کن" و "نقطه ضعف" دیده می شود که در زمان انتشار خود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان موسیقی پاپ رو به رو شد.

همچنین داوودیان برای هنرمندان دیگری کار آهنگسازی و ترانه سرایی انجام داده که از جمله این خواننده ها می توان به خشایار اعتمادی و فریدون آسرایی اشاره کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 250374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟