کارگردان برنده در اسکار، ساخت بیگانه 6 را آغاز می کند

این در حالی است که نسخه پنجم این فیلم به تازگی فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و 4 آگوست 2017 اکران جهانی خود را آغاز می کند.

اسکات در گفت و گو با هالیوود ریپوتر گفته است: شما باید موفقیت حدودی فیلم Alien: Covenant را تصویر کنید و بهتر است شما خودتان را آماده کنید، چرا که نمی‌خواهید یک شکاف دو ساله به وجود بیاید. بنابراین، من در حال آماده شدن هستم تا دوباره در سال آینده پشت دوربین بروم. اگر شما واقعا می‌خواهید که این مجموعه ادامه پیدا کند، من می‌توانم برای ساخت و انتشار شش فیلم دیگر نیز برنامه‌ریزی کنم. من به هیچ وجه قصد ندارم که به این زودی‌ها ساخت فیلم‌های این مجموعه را به پایان برسانم.

در این نسخه از بیگانه مسافران سفینه فضایی به دنبال مکانی تازه برای زندگی انسان عازم سیارات دیگر می شوند و در یکی از همین سیاره ها با نوع تازه ای از بیگانگان روبرو می شوند.

یکی از نکات بارز در مورد مجموعه فیلم های بیگانه ساخت آن توط کارگردان هایی با سبک های متفاوت سینمایی است. در نسخه ای که ژان پیر ژونت آن را کارگردانی نمود، داریوش خُنجی یکی از بزرگترین فیلمبرادارن ایرانی سینمای جهان فیلمبرداری اثر را بر عهده داشت. خنجی علاوه بر این فیلم فیلمبرداری آثار مطرحی همچون عشق از میشاییل هانکه، هفت از دیوید فینچر، اغذیه فروشی از ژان پیر ژونت، نیمه شب در پاریس به کارگردانی وودی آلن، مهاجرت به کارگردانی جیمز گری و مستند زین الدین زیدان به کارگردانی داگلاس گوردون را انجام داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 250738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟