حضور یک فیلم ایرانی در جشنواره کن

وی درباره جلسه ای که برای فیلم سینمایی Movie «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش برگزار شد، بیان کرد: ما هنوز به نتیجه نهایی برای اکران این اثر نرسیده ایم اما مذاکرات همچنان ادامه دارد و امیدوار کننده است، از طرفی امیدوارم در فضای جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور محمدمهدی حیدریان و سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برخورد مناسب تری با این اثر صورت بگیرد و زمینه برای حل مشکلات آن فراهم شود.

او در ادامه با اشاره به اثر دیگرش با عنوان «یه وا» به کارگردانی آناهید آباد عنوان کرد: «یه وا» هم اکنون در مرحله اصلاح رنگ و میکس است و فکر می کنم پیش از پایان سال آماده نمایش می شود، بر همین اساس قصد داریم برای آن درخواست پروانه نمایش کنیم تا به صورت همزمان در ایران و ارمنستان به نمایش در بیاید.

این تهیه کننده ادامه داد: پخش بین المللی این اثر به عهده فارابی است و بر همین اساس این نهاد در حال برنامه ریزی برای حضور «یه وا» در جشنواره «کن» است.

قلی زاده بیان کرد: در اکران این فیلم سینمایی کشور ارمنستان تابع تصمیم گیری های ما است بر همین اساس ما اگر بتوانیم این اثر را همزمان در ایران و ارمنستان به نمایش بگذاریم می توانیم در کشورهایی مانند لبنان که دارای جمعیت ارامنه هستند، اکران کنیم. با این وجود فکر می کنم تابستان زمان مناسبی برای نمایش این اثر است.

تهیه کننده «رستاخیز» با اشاره به فعالیت های جدیدش گفت: به تازگی تهیه کنندگی فیلم سینمایی «شین» به کارگردانی میثم کزازی را که یک فیلم اولی است بر عهده گرفته ام و با ساخت این اثر نیز توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت شده است.

او در پایان اظهار کرد: این فیلم که در ژانر وحشت است یک موضوع اجتماعی را به تصویر می کشد و بعد از عید نوروز در سال ۹۶ کلید می خورد، بر همین اساس تمام مکان های فیلمبرداری آن در تهران است و برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 250765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟