بازیگر معروف در نقش بنیان‌گذار کمپانی فراری

«گاردین» نوشت: «هیو جکمن»، بازیگر Actor فیلم‌های «لوگان» و «ولورین» قرار است در پروژه جدید خود نقش «انزو فراری»، موسس کمپانی اتومبیل‌سازی «فراری» را ایفا کند.

کارگردانی این فیلم که مدت ۱۷ سال در دست ساخت است، به عهده «مایکل مان»، فیلمسار نامزد اسکار است و «نومی راپاس» نقش همسر «فراری» را بازی می‌کند. این فیلم براساس کتاب «انزو فراری: مرد، ماشین‌ها و مسابقات» نوشته «براک یتس» (۱۹۹۱) ساخته می‌شود و زندگی «فراری» را از سال ۱۹۵۷ روایت می‌کند. این راننده ماشین‌های مسابقه‌ای در آن زمان رقابت سختی با «مازراتی» داشت.

«مان» در ابتدا قرار بود با همراهی «سیدنی پولاک» این فیلم را بسازد، اما «پولاک» در سال ۲۰۰۸ درگذشت. «کریستین بیل» بازیگر مشهور دیگری بود که برای این نقش انتخاب شده بود،‌ اما به دلیل نگرانی از اضافه وزن لازم برای نقش، از این پروژه کناری‌گیری کرد. سال ۲۰۱۵ هم نام «رابرت دنیرو» به عنوان یکی از بازیگران این فیلم زندگینامه‌ای اعلام شد،‌ اما هنوز مشخص نیست او در این اثر هنرنمایی می‌کند یا نه.

«جکمن» به تازگی فیلمبرداری «ولورین» را به پایان برده و با جثه تنومند و قوی که دارد، ‌نیازی به اضافه وزن نخواهد داشت. او قرار است به زودی در فیلم‌ «بزرگترین آدم‌برفی» مقابل میشل ویلیامز» و «زک افرون» بازی کند.

«راپاس» نیز بعد از دیده شدن در «دختری با خالکوبی اژدها»، در «پرومته» و «شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها» بازی کرد. این هنرپیشه به زودی «اورلاندو بلوم» را در «رمزگشایی» همراهی می‌کند و در فیلم «بیگانه» با «ویل اسمیت» همبازی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟