میزبانی سه ستاره از ورزشکاران در سال 95

«سه ستاره» شاهد اتفاقات جالبی در شلوغ‌ترین شب اجرای برنامه بود. برنامه «سه ستاره»در ششمین شب پخش، میزبان کاندیداهای ورزشکاران زن ومرد در سال 95بود .

کاندیداهای ورزشکاران زن زهرا نعمتی، سارا خادم الشریعه ، کیمیاعلیزاده، حمیده عباسعلی، خواهران منصوریان،الهه احمدی، سارا جوانمردی ورزشکار شیرازی و کیمیا علیزاده مهمان بخش ابتدایی بودند.

علیزاده در پاسخ به سوال ظلی پور پیرامون بانو اولین‌ها و شروع فعالیت خود گفت :از 14سالگی وارد اردوی تیم ملی نوجوانان شدم و اولین مدال طلای جهانی نوجوانان دریافت کردم، همچنین اولین مدال طلا المپیک نوجوانان گرفتم و برنز جهانی مسابقات در رده سنی بزرگسالان روسیه ، مدال هاب برنز وطلا مسابقات مسکو در این مدت به عنوان اولین مدال‌ها را در بخش تکواندو گرفتم.

علیزاده در پاسخ به سوال علیخانی مبنی بر اینکه چگونه فهمیدید که میتوانید مردم را بزنید)بیان کرد: خیلی اتفاقی تکواندو رفتم، میخواستم اوقات فراغتم با یک ورزش همراه باشد و در باشگاه نزدیک خونه‌مان ثبت نام کردم .

علیخانی گفت: اگر باشگاه نزدیک شما تنیس روی میز داشت الان قهرمان این رشته بودید؟(خنده)، علیزاده ادامه داد:شاید قهرمان تنیس روی میز می‌شدم. من شناختی از رشته تکواندو نداشتم و خانواده ما ورزشی نیستند و بدون شناخت ورزش تکواندو شروع کردم .

خادم الشریعه در خصوص شروع فعالیت خود گفت:یکی از همکلاسی‌هایم شطرنج بازی می‌کرد و من هم کلاس رفتم وبا اولین مدال انگیزه‌ام بیشتر شد.

وی در خصوص کار جوانمردانه خود در مسابقات اظهارداشت:در شطرنج یک قانون Law وجود دارد‌،اگر بازیکن سر میز حضور نداشته باشد، می‌بازد. دور هفتم مسابقات جایزه بزرگ حریف من به دلیل اینکه بازیکن فرانسه مشکل قلبی داشت نیاز بود بیمارستان برود حریف من همراه او رفته بود وبه دلیل اینکه حال مساعدی نداشت پیشنهاد داد بازی مساوی کنیم و من هم قبول کردم.

منصوریان قهرمان تیم ملی وشو در خصوص فعالیت خواهران منصوریان گفت:ما سه خواهر تیم ملی حضور داریم، فقط مانده مادرمان بیاید و سرپرست تیم ملی شود. ما بیشتر اردوهای تمرینی خود را در خونه برگزار می ‌کنیم.ما در وشو با چین رقابت می‌کنیم و برای آنها رقیب جدی هستند.

منصوریان در پاسخ به سوال علیخانی مبنی بر اینکه در گذشته دور در خانه ، از خجالت هم درمی‌آمدید یانه؟بیان کرد: طییعی است که دعوا می‌کردیم‌ اما شهربانو که خواهر بزرگ ماست خطرناک است و می‌زند. من زورم به سهیلا می‌رسه( خنده)

ظلی پور در ادامه در خصوص مصاحبه شهربانو منصوریان گفت:من مصاحبه‌ای از خانم شهربانو منصوریان خوندم که الگوشون بروسلی بوده. (خنده)

علیخانی در ادامه گفت: من همش نگرانم، سه خواهر ازدواج کردید؟

منصوریان گفت :فقط شهربانو ازدواج کرده،ما نه.

علیخانی گفت: به نظرم شما این صحبت‌ها رو نگویید خیلی‌ها جرات زدن در خونه شما را ندارند. چراکه الان بیشتر مردها از پس خانم‌ها برنمی‌آیند، وای به حال اینکه الگویشان بروسلی باشد. (خنده).

عباسعلی دیگر مهمان این بخش از برنامه، گفت: از هشت سالگی ورزش کاراته شروع کردم، منم به خاطر اینکه شیطون بودم خانواده مجبور شدند من را با این رشته آشنا کنند. 9 سال است عضو تیم ملی کاراته و 4سال است که قهرمان آسیا هستم.

منصوریان عنوان کرد:زمان مسابقات به هم روحیه می‌دهیم، اگر مدال بگیریم به نفر بعدی انرژی می‌دهیم حتی یک‌بار من در مسابقات جهانی ، شش قسمت صورتم شکست و گفتند نابینا شدم چون یک طرف صورتم نبود. خداروشکر بازی را بردم. زمانی که شهربانو من را دید با گریه برای بازی رفت، ما گریه کنیم حریف می‌کشیم. (خنده) شهربانو، حریف کانادایی را خیلی زده بود .

زهرانعمتی قهرمان المپیک و پارالمپیک در خصوص مسابقات گفت:یکسری اتفاقات دست به دست هم داد تا نتوانم مدال المپیک را کسب کنم اما در پارالمپیک به مردم قول داده بودم که مدال بگیرم وخداروشکر با دعای مردم این اتفاق افتاد.

نعمتی شب قبل کمان خود را که با آن تیر اندازی برای همه مسابقات داشته بود را به برنامه آورد تابه گفته خودش زه کمان را این بار همه مردم ایران با هم برای کمک بیماران سرطانی بکشند و فروش این کمان در کار خیر استفاده شود.

در بخش ورزشکاران مرد سیامند رحمان، تیم ملی فوتسال، کیانوش رستمی مجتبی عایدینی ،کمیل قاسمی سهراب مرادی، حسن یزدانی کاندیداهای این بخش تشکیل می دهند.

در این بخش حسن یزدانی و کمیل قاسمی حضور داشتند.

قاسمی در خصوص علاقه اهالی جویبار به ورزش گفت: اکثر مردم جویبار به کشتی علاقه دارند. فرزند خود رابه این سمت هدایت می کنند .

یزدانی نیز ادامه داد: به طور کلی اهالی شمال کشور به ورزش علاقه دارند. به دلیل قهرمانی هایی که در رشته کشتی داشتیم، جذب شدیم، خداروشکر تاکنون نتیجه خوب بوده است.

در بخش پایانی سهراب مرادی و مجتبی عابدینی محمد کشاورز تیم ملی فوتسال حاضر شد ند.

کشاورز در خصوص وضعیت فوتسال گفت: فوتسال در آسیا رتبه‌های زیادی کسب کرده است اما توجه‌ای به این رشته نشد تا اینکه در جام جهانی اتفاق خوبی افتاد.

عابدینی ادامه داد: شمشیربازی ناشناخته بود و تلاش کردیم این رشته را در ایران شناخته شده کنیم واین اتفاق افتاد و قول می‌دهیم در مرداد ماه با مدال برگردیم. من هفت فروردین 95آخرین سهمیه المپیک برای مسابقات گرفتم ودر 20مرداد که تولدم بود دوست داشتم بهترین هدیه به مردم بدهم اما نشد .

مرادی در ادامه گفت:سه سال رکوردها رو تمرین کردم ومطمئن بودم با چه رکوردهایی می‌توانم مدال طلا کسب کنم. در این مدت تمام تلاش داشتم که این اتفاق رخ دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 251030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟