اکران سلام بمبئی در آلمان

رضا نوری مسئول پخش بین‌المللی فیلم سینمایی Movie «سلام بمبئی» از آغاز اکران این اثر سینمایی از ۱۱ فروردین ماه ۹۶ در شهر هانوفر خبر داد.

مسئول پخش بین‌المللی این اثر با اعلام اینکه «سلام بمبئی» در ۱۵ شهر آلمان و در سینماهای زنجیره‌ای CinemaxX و Kinopolis اکران می‌شود، بیان کرد: این فیلم روز ۱۱ فروردین برابر با ۳۱ مارس در شهر هانوفر و روز ۱۲ فروردین مصادف با اول آوریل در شهر اِسن اکران خود در آلمان را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: نمایش «سلام بمبئی» ۲۰ فروردین برابر با ۹ آوریل همزمان در ۱۳ شهر برلین، هامبورگ، بِرمن، بُن، مونیخ، گوتینگن، کیل، کارلسروهه، کوبلنتس، دارمشتات، گیسن، الدنبورگ و سولزباخ به طور همزمان شروع می‌شود.

نوری با تاکید بر اینکه به زودی بیش از ۴۰ شهر آلمان فیلم‌های ایرانی را در برنامه‌های اصلی خود اکران می‌کنند، گفت: «سلام بمبئی» که پرفروش‌ترین فیلم سال سینمای ایران بوده، همزمان با آلمان در انگلستان هم ۹ آوریل ۲۰۱۷ در ۱۰ شهر لندن، اکسفورد، کمبریج، بیرمنگام، لیدز، منچستر، لیورپول، ادنبرا، گلاسگو و کاردیف اکران خود را آغاز می‌کند. این اکران‌ها توسط ویکتور فرمند انجام می‌شوند.

این فیلم سینمایی پیش از این نیز در شهرهای استکهلم، یوتوبری، اسلو و روتردام به نمایش درآمده است.

«سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول مشترک سینمای ایران و هند است که از آذر ماه ۹۵ در سینماهای ایران اکران شد و توانست بیش از ۱۳ میلیارد تومان فروش داشته باشد. همچنین به تازگی نسخه دوبله شده این اثر در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به نمایش درآمده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 252550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟