نوروز 96 با خلاصه ای از جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در رکنا

فیلم های سینمایی اکشن و هیجان انگیز همیشه مورد توجه مردم کشورهای مختلف بوده است. این فیلم ها با توجه به صحنه های جذاب و خیره کننده ای که دارند همواره توانسته اند تا مخاطب خود را در سنین مختلف حفظ کرده و آن ها را راضی نگه دارند. سایت رکنا با در نظر گرفتن سلایق گوناگون، خلاصه ای از بهترین فیلم های این سبک را برای شما کاربران محترم تهیه کرده است که می توانید آن ها را به صورت آنلاین تماشا و یا به صورت رایگان دانلود کنید. در ادامه به معرفی این فیلم های سینمایی می پردازیم.

 

0 (2)

جک‌ریچر: هرگز بازنگرد
جک ریچر: هرگز بازنگردد (به انگلیسی: Jack Reacher: Never Go Back) فیلمی اکشن مهیج آمریکایی به کارگردانی ادوارد زوئیک و نویسندگی زوئیک و ریچارد ونک است. این فیلم دنباله‌ای بر جک ریچر (۲۰۱۲۲) محسوب می‌شود و از بازیگران آن می‌توان به تام کروز، کوبی اسمالدرز، پاتریک هویزینگر، دانیکا یاروش و هولت مک‌کالانی اشاره کرد.

 

0 (1)

کیش یک آدم‌کش

کیش یک آدم‌کش (به انگلیسی: Assassin's Creed) یک فیلم اکشن ماجراجویی که بر اساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام ساخته شده است. این  فیلم به کارگردانی جاستین کورزل و نویسندگی مایکل لسلی، بیل کالج و آدام کوپر است و بازیگرانی همچون مایکل فاسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، مایکل کی ویلیامز، برندن گلیسون، شارلوت رمپلینگ و آریان لابد در آن ایفای نقش می‌کنند. فیلم برداری فیلم از اواخر اوت ۲۰۱۵ در مالت، لندن و اسپانیا انجام شد و سپس توسط فاکس قرن بیستم در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ در ایالات متحده اکران شد.

 

0 (5)

حسابدار

حسابدار (به انگلیسی: The Accountant) یک فیلم اکشن جنایی مهیج آمریکایی به کارگردانی گوین اکونر است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون بن افلک، آنا کندریک، جی. کی. سیمونز، جان برنثال، جفری تامبر و جان لیسگو ایفای نقش می‌کنند.

 

0 (8)

بهترین ساعات

بهترین ساعات (انگلیسی: The Finest Hours) یک فیلم در سبک مهیج به کارگردانی کریگ گیلسپی است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به کریس پاین اشاره کرد.

 

0 (4)

روز استقلال: بازخیز

روز استقلال: بازخیز (به انگلیسی: Independence Day: Resurgence) نام فیلمی علمی تخیلی اکشن آمریکایی از رولند امریش، نویسنده و کارگردان آلمانی است که در سال ۲۰۱۶ اکران شد. داستان فیلم  که فیلمنامه‌اش توسط رولند اِمِریچ نوشته شده است تلاش مردم ساکن زمین برای ساختن یک شبکه دفاعی در مقابل حمله بیگانگان فضایی را بازگو می‌کند. روز استقلال: بازخیز در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۶ تقریباً ۲۰۰ سال پس از اکران فیلم نخست در سینماهای سراسر دنیا بر روی پرده سینما Cinema رفت.

 

0 (1)

کتاب جنگل

کتاب جنگل (انگلیسی: The Jungle Book) یک فیلم ماجراجویی فانتزی آمریکایی به کارگردانی جان فاورو و نویسندگی جاستین مارکس است که بر اساس مجموعه داستان کتاب جنگل به قلم رودیارد کیپلینگ ساخته شده است. کتاب جنگل در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۶ در ایالات متحده به نمایش درآمد.

 

0 (11)

جهان زیرین: جنگ‌های خونین

جهان زیرین: جنگ‌های خونین (به انگلیسی: Underworld: Blood Wars) یک فیلم اکشن ترسناک آمریکایی به نویسندگی کوری گودمن و کارگردانی آنا فورستر است. این پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جهان زیرین و ادامه‌ای بر فیلم جهان زیرین: بیداری در سال ۲۰۱۲۲ به شمار می‌رود. در این فیلم بازیگرانی همچون کیت بکینسیل یکبار دیگر در نقش سیلین، تئو جیمز، توبیاس منزیس، لارا پالور، برادلی جیمز و چارلز دنس ایفای نقش می‌کنند.

 

0 (3)

ستیغ هک‌سا

ستیغ هک‌سا (انگلیسی: Hacksaw Ridge) یا ستیغ اره‌ای فیلمی درام و ضد جنگ به کارگردانی مل گیبسون و نویسندگی اندرو نایت، رابرت شنکن و رندل والاس است. بازیگرانی چون اندرو گارفیلد، وینس وان، سم ورثینگتون، لوک بریسی، هوگو ویوینگ، رایان کر، ترزا پالمر، ریچارد پایروس و ریچل گریفیتس در فیلم حضور دارند. تصویربرداری فیلم در ۵ سپتامبر ۲۰۱۵ در نیو ساوت ولز انجام شد. ستیغ هک‌سا در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶۶ در ایالات متحده اکران شد. مل  گیبسون بعد از یک دهه پر و فراز و نشیب و حاشیه‌هایی که برای زندگی شخصیش ایجاد شد با این فیلم به پرده‌ای نقره‌ای بازگشته است. ستیغ هک‌سا اولین بار در جشنواره ونیز اکران و در پایان با ده دقیقه تشویق ایستاده مردم مواجه شد.منتقدان هم از فیلم استقبال کرده و آنرا در زمره کارهای خوب گیبسون قرار داده‌اند. ستیغ هک‌سا در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار کاندید شش اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر Actor نقش اول مرد شده بود که تنها توانست دو جایزه بهترین صدا گذاری و بهترین تدوین را بدست آورد.این فیلم هچنین از نظر کاربران سایت IMDB یکی از ۲۵۰۰ فیلم برتر تاریخسینما Cinema محسوب میشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

0 (9)

دکتر استرنج

دکتر استرنج (به انگلیسی: Doctor Strange) یک فیلم ابرقهرمانی و اکشن آمریکایی به کارگردانی اسکات دریکسون و نویسندگی سی. رابرت کارگیل است  که بر اساس شخصیتی به همین نام از کتاب‌های مصور انتشارات شرکت مارول کامیکس ساخته شده است. دکتر استرنج به عنوان چهاردهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود. در این فیلم بازیگرانی همچون بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، ریچل مک‌آدامز، تیلدا سوئینتن، چویتل اجیوفور، مایکل استلبرگ، بندیکت وانگ و مدس میکلسن ایفای نقش می‌کنند.

 

0 (7)

دیپ‌واتر هورایزن 

دیپ‌واتر هورایزِن (انگلیسی: Deepwater Horizon) یک فیلم آمریکایی در ژانر زندگینامه‌ای و فاجعه ای و اکشن به کارگردانی پیتر برگ و نویسندگی ماتیو مایکل کارنهان و ماتیو سند است که در سال ۲۰۱۶۶ منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون مارک والبرگ، کرت راسل، جان مالکوویچ، جینا رادریگز، دیلن اوبرایان و کیت هادسون ایفای نقش کرده‌اند. داستان فیلم دربارهٔ انفجار دیپ‌واتر هاریزون در آوریل سال ۲۰۱۰ و نشت نفت در خلیج مکزیک است.نخستین نمایش فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو سال ۲۰۱۶ بود و سپس در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ در سینماهای ایالات متحده اکران شد.فیلم با استقبال نسبی منتقدان و تماشاگران همراه بود.دیپواتر هورایزن در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار در دو رشته بهترین جلوه های ویژه و بهترین تدوین صدا نامزد بود اما هیچکدام را بدست نیاورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

0 (6)

مجرم 

جرم (انگلیسی: Criminal) یک فیلم در سبک مهیج و اکشن به کارگردانی آریل ورومِن است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. از بازیگران این فیلم می توان به کوین کاستنر و گری الدمن اشاره کرد.

 

0 (10)

فراتر از پیشتازان فضا

فراتر از پیشتازان فضا (به انگلیسی: Star Trek Beyond) یک فیلم اکشن علمی–تخیلی ماجراجویی آمریکایی، به نویسندگی سایمون پگ و داگ جونگ و کارگردانی جاستین لین است. این سیزدهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های پیشتازان فضا و دنبالهٔ فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی در سال  ۲۰۱۳ است، که بر اساس مجموعه تلویزیونی به همین نام اثر جین رادنبری ساخته شده است. کریس پاین و زکری کینتو یکبار دیگر به ایفای نقش کاپیتان جیمز کِرک و فرمانده اسپاک می‌پردازند و همچنین بازیگران قبلی همچون کارل اوربان، سایمون پگ، زویی سالدانا، جان چو و آنتون یلچین در این قسمت نیز حضور دارند. استار ترک بیاند به مناسبت جشن پنجاهمین سالگرد این مجموعه، در ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۶ توسط پارامونت پیکچرز اکران شد.

 

0 (1)

۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی

" ۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی" (به انگلیسی: 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi) یک فیلم اکشن و مهیج آمریکایی به کارگردانی مایکل بِی است. مایکل بِی کارگردان سری فیلم‌های پرفروش «ترانسفورمرها» همین‌طور فیلم‌های آرماگدون و پرل هاربر است و فیلم ۱۳۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته میچل زاکوف ساخته است. چاک هوگان نویسنده فیلمنامه و جان کرازینسکی، دومینیک فوموسا، جیمز بج دیل، مکس مارتینی، توبی استفنز، پابلو شرایبر، دیوید دنمان و فردی استروما بازیگران این فیلم هستند.
پیمان معادی بازیگر Actor ایرانی نیز در این فیلم در نقش شخصیتی به نام آمال ظاهر شده که مترجم محلی گروه است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟