کشتی گیر معروف از فراز و فرودهای زندگی ورزشی اش گفت+ عکس

رامبد جوان شب گذشته با اشاره به روزهای گذشته و تعطیلات نوروزی، شادی خندوانه را به محیط بانان و افسرهای راهنمایی رانندگی و همچنین متولدین فروردین ماه تقدیم کرد.

کارگردان این برنامه تلویزیونی، شب گذشته میزبان حمید سوریان کشتی گیر فرنگی کشورمان و همچنین کمدین علی مشهدی شد.

مشهدی پس از حضورش در خندوانه از ایفای نقش خود در مجموعه تلویزیونی آرمان 2 و همچنین همکاری با احسان عبدی کارگردان و ایرج محمدی تهیه کننده این سریال گفت.

در ادامه برنامه، بخش هایی از اجرای شرکت کننده های مسابقه خنداننده شو را به نمایش در آمد.

سپس جوان با میزبانی از سوریان در خصوص فعالیت های اخیر او جویا شد.

سوریان در ابتدا ضمن سلام و تبریک سال نو، با پرداختن به فعالیت های اخیر خود از حضورش در تمرینات کشتی و استراحت شش ماهه خود گفت.

وی ادامه داد: اتفاقات و سختی هایی در المپیک ریو رخ داد و نتیجه ای نگرفتم. متاسفانه در المپیک ریو خاطرات تلخی را برای خودم و مردم رقم زدم. با این حال سعی می‌کنم تا به روال درست زندگی برسم.

سوریان افزود: در واقع دنیای قهرمانی، دنیای پر رمز و رازی است که اگر یک قهرمان از جایگاهش پایین بیاید، مغرضانه از چشم‌ها می‌افتد و طبیعت ورزش Sport قهرمانی این چیزها را هم دارد.

جوان در ادامه به کسب مقام‌های قهرمانی سوریان اشاره کرد و سوریان درخصوص بی مهری‌ها بیان کرد: مردم همیشه نسبت به قهرمان‌ها و ورزشکاران خود لطف و محبت دارند، اما متاسفانه کم لطفی ها از سوی مدیران و یا عدم مدیریت صحیح است که در شاخه های مختلف رخ می‌دهد.

سوریان افزود: از وقتی خودم را شناختم، به همراه پدر و برادرانم کشتی گرفتن را دیده ام و در بیست سالگی موفق شدم پیراهن تیم ملی را بپوشم. گوشم اولین بار در 10 سالگی شکست.

وی در ادامه با بیان اینکه از کودکی شیطنت‌های بسیاری داشتم، گفت: بینی ام بارها شکسته است و ورزش کشتی از جمله ورزش‌های سنگینی است که از مچ پا تا فرق سرم بارها شکسته است و در کل آسیب دیدگی های بسیاری را دیده ام.

سوریان با اشاره به استرس‌های زمان بازی و فضای متشنج سالن کشتی بیان کرد: در وهله اول با متوسل شدن به خداوند و همچنین ائمه معصومین (ع) سعی می‌کنم به استرس خودم غلبه کنم و با توجه به تمرینات و تلاش هایی که از پیش داشتم آرام می شوم.

وی با (خنده) در پاسخ به سوال جوان توضیح داد: باید 58 کیلو باشم اما در حال حاضر شاید 65 کیلو وزن داشته باشم. و در ادامه به فنونی که سبک و حرفه خودش است، اشاره کرد و گفت: کمرگیری، بارانداز و خاک کردن را به خوبی می‌توانم انجام بدهم.

سوریان با بیان اینکه متولد شهر ری است، به خانواده پرجمعیت خود اشاره کرد و از وجود خانواده ورزشی و کسب مقام برادران خود گفت.

وی درخصوص وضعیت تأهل خود ادامه داد: ازدواج نکرده ام، اما به فکر این هستم که ازدواج کنم، ولی هنوز انتخابی ندارم.

سوریان با عنوان اینکه بعد از مسابقات خسته فعالیت های ورزشی بودم، درباره سفر رفتن گفت: خیلی وقت است که سفر نرفته ام و آخرین بار بعد از مسابقات المپیک به همراه پدرم شمال رفتیم.

مجری خندوانه در ادامه با مهمان خود مچ انداخت و سوریان برای بار دوم برنده این بازی شد و قول داد تا در فصل جدید از سری برنامه های خندوانه به عنوان سفیر بهزیستی به کسانی که نیازمند هستند کمک کند و به کودکان محروم کشتی آموزش بدهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 254652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟