بازگشت غول دوست داشتنی سبز رنگ

شرک در سال ۲۰۰۱ موفقیت عظیمی برای دریم ورکز به حساب می‌آمد. این انیمیشن که تا حدودی بر اساس کتاب مصوری با همین نام ساخته شده بود، ماجرای غولی را روایت می‌کرد که در مردابش و به تنهایی زندگی آرام و خوبی را سپری می‌کرد تا اینکه طی اتفاقاتی مجبور به ترک مردابش می‌شد و می‌فهمید آنچنان که فکر می‌کرد از تنهایی لذت نمی‌برد.

خبر ساخت قسمت پنجم این این انیمیشن محبوب از مدتی قبل منتشر شد و حتی تاریخ اکرانش را هم سال ۲۰۱۹ اعلام کردند. اما اینکه آیا می‌خواهند شخصیت‌های جدیدی را در همان دنیای داستانی بیاورند، و یا دنباله‌ی دیگری بر همان داستان قبلی بسازند مشخص نشده بود. مایکل مک‌کالر،‌ که برای نگارش فیلمنامه‌ی پنجمین شرک استخدام شده است به تازگی درباره‌ی وضعیت فیلمنامه‌ی این انیمیشن گفته است: «من نوشتن این فیلمنامه را به پایان رسانده‌ام و آن را خیلی زیاد دوست دارم. واقعاً برایم متنی شخصی شده است. یک چیزهای اساسی در دنیای شرک بازتعریف شده که الان نمی‌توانم درباره‌اش حرف بزنم. تا حالا ۴ فیلم در این دنیای داستانی ساخته شده که شخصیت‌ها دوست داشتنی زیادی را به مخاطبانش معرفی کرده است. ولی ما باید همزمان به فکر ایده‌های جدید هم باشیم.»

چند احتمال برای نحوه‌ی بازسازی دنیای شرک وجود دارد. در انتهای قسمت چهارم، شرک و فیونا تعداد زیادی بچه غول داشتند. پس شاید فیلم پنجم از زاویه‌ی دید یکی از این بچه‌ها باشد که حالا بزرگ شده‌اند. یا شاید چون فیلم‌های قبلی در یک سرزمین خیالی می‌گذرند، در این قسمت شاهد حضور دنیای واقعی در داستان باشیم.

هنوز مشخص نیست که آیا شرک ۵ همچنان سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد یا نه. اما با وجود یک فیلمنامه‌ی کامل،‌ می‌توان مطمئن بود که مراحل ساخت در حال پیگیری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟