آغاز تور تازه از کنسرت های کویر

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در آستانه آغاز بیستمین سال فعالیت هنری خود اردیبهشت ماه سال جاری دور تازه کنسرت های «کویر» را در تالار وحدت تهران و تعدادی از شهرهای کشور از جمله آمل، کاشان و شیراز برگزار می کند.

در این اجراها که به نوعی تمدید کنسرت «کویر» این خواننده و گروهش در هفته های پایانی سال گذشته است، قطعات منتخب محمد معتمدی به آهنگسازی تعدادی از بزرگان موسیقی کشور که طی دوران فعالیتی این هنرمند که با استقبال مخاطبان رو به رو شده در دو بخش اجرا خواهد شد. برگزاری این کنسرت در حالی است که معتمدی بیستمین سال فعالیت خود در عرصه موسیقی را آغاز می کند. وی سال ۷۶ اولین کنسرت رسمی خود را با استاد زیدالله طلوعی نوازنده پیشکسوت تار و سه تار برگزار کرد.

«کویر» با ترانه و آهنگ محمد معتمدی، «شکنم ساغر» به آهنگسازی پرویز یاحقی، «به یاد صیاد» به آهنگسازی جواد لشگری، «بیا» به آهنگسازی حبیب الله بدیعی، «چون مرده شوم»، «پرواز» به آهنگسازی محمد معتمدی، «امید جانم» به آهنگسازی علی تجویدی، «به نگاهم بنگر» به آهنگسازی پرویز یاحقی و «رفته ز دل» به آهنگسازی امیر مهدی مقدم از جمله قطعاتی هستند که در این مجموعه کنسرت ها برای مخاطبان اجرا می شود.

امیر مهدی مقدم نوازنده عود، تنظیم کننده و رهبر نوازندگان، داود اسلفی نوازنده پیانو، پویان جمشیدی نوازنده پرکاشن، مسیح مردی ها نوازنده ویولن سل، احمد محمدیان نوازنده کلارینت و دودوک گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.

اولین کنسرت «کویر» محمد معتمدی در سال ۹۶ روز دهم اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت تهران برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 254719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟