نجات زک افران از آتش توسط بازیگر مشهور

به گزارش رکنا، به نظر می‌رسد هیو جکمن چه در نقش ولورین بازی کند چه نکند یک ابرقهرمان است.

زک افران گفت وقت فیلمبرداری فیلم «بزرگ‌ترین شومن» در رویدادی که منجر به آتش سوزی واقعی است فیلمبرداری شد، این هیو جکمن بود که او را از مهلکه بیرون کشید.

وی که در مصاحبه با ام‌تی‌وی نیوز صحبت می‌کرد گفت: در صحنه فیلمبرداری «بزرگ‌ترین شومن» ناگهان در صحنه آتش سوزی، آتش از کنترل خارج شد و پیش از این که تکنسین‌های صحنه بتوانند کاری کنند، فضا داغ و ملتهب شد. انگار ساختمان داشت منفجر می‌شد و همه چیز برای دوربین‌ها که در حال کار بودند، عالی بود. ما که در حال بازی بودیم نمی‌دانستیم چه اتفاقی افتاده و همه چیز خیلی قوی و پرقدرت داشت دنبال می‌شد.

وی افزود: من در صحنه گیج بودم که دیدم جکمن مرا از ساختمان در حال سوختن بیرون کشید. همان شب آن ساختمان منفجر شد، هر چند ساختمان برای فیلمبرداری ساخته شده بود، اما همه آن بر اثر آتش سوزی فرو ریخت.

افران افزود: این که هیو جکمن آدم را از میان یک ساختمان در حال سوختن بیرون بکشد واقعا شبیه یک رویا است!

بزرگ‌ترین شومن درام موزیکال زندگینامه‌ای است که بر زندگینامه پی. تی. بارنوم شومن آمریکایی متمرکز است. او بنیان‌گذار سیرکی بود که بسیار مشهور شد و به سراسر جهان سفر کرد. در این فیلم هیو جکمن در نقش این مجری سیرک ظاهر شده است.

زک افران، ربکا فرگوسن، میشل ویلیامز، یحیی عبدل‌متین دیگر بازیگران این فیلم هستند که به کارگردانی میشل گریسی ساخته شده است. هیو جکمن از تهیه کنندگان فیلم است و فیلمنامه آن را مایکل آرنت، جنی بیکر و بیل کاندون نوشته‌اند.

این فیلم قرار است در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ اکران شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟