برنامه‌های پر بیننده تلویزیون در نوروز ۹۶ کدام ها بودند؟

نوروز ۹۶ هم سپری شد و در این مدت، رادیو و تلویزیون به عنوان رسانه‌هایی جمعی و فراگیر هریک برنامه‌هایی را برای سرگرمی و اطلاع رسانی مخاطبان تدارک دیده بودند.

بر اساس نظرسنجی مرکز سنجش افکار صدا و سیما از مخاطبان بالای ۱۲ سال در سراسر کشور، مشخص شد «خندوانه»، «دورهمی»، «سه‌ستاره»، «علی‌البدل» و «دیوار به دیوار» پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌ها و سریال‌ها در ایام نوروز بودند.

مشروح این گزارش به شرح زیر است؛

مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در پژوهشی، نظر مخاطبان بالای ۱۲ سال در تهران و ۳۳ شهر دیگر ایران درباره برخی برنامه‌های شبکه‌های یک تا پنج و نسیم را بررسی کرده است.

* برنامه «سه ستاره»، سریال‌های «علی‌البدل» و «دیوار به دیوار» به ترتیب بعد از «خندوانه» و «دورهمی» بیشترین مخاطب را به خود جلب کرده‌اند.

* بیش از ۶۰ درصد پاسخگویان به پرسش‌های این نظرسنجی برنامه‌های ویژه تحویل سال را از شبکه‌های سیما تماشا کرده‌اند و تقریبا ۳۰ درصد پاسخ‌دهندگان، به دلایل مختلف تماشاگر تلویزیون نبوده‌اند.

* از میان هشت برنامه پر مخاطب در شبکه یک، سریال علی‌البدل بیش از ۴۲ درصد بیننده داشته که میزان رضایت آنها بیشتر از ۸۱ درصد بوده است.

* از میان برنامه‌های شبکه سه، ویژه‌برنامه «سه ستاره» با بیش از ۴۳ درصد بیننده و بیشتر از ۸۸ درصد رضایتمندی، در صدر جای گرفته است. پس از آن و در رتبه بعدی سریال «دیوار به دیوار» قرار دارد

* برنامه «خندوانه» در میان برنامه‌های شبکه نسیم و در میان تمام برنامه‌های تلویزیون بیشترین مخاطب و بالاترین میزان رضایتمندی را داشته و بعد از آن برنامه «دورهمی» در فهرست بهترین‌های تلویزیون قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 255008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟