بد،جلف ساخته می شود!

 

«بد و جلف» ادامه دارد

پیمان قاسمخانی همچنین درباره اظهارنظری از سوی همایون اسعدیان مبنی بر اینکه دو شخصیت اصلی «خوب، بد، جلف» می‌توانند ادامه‌دار باشند چون چنین کاراکترهایی در سینما Cinema به این شکل نداشته‌ایم، هم اظهار کرد: از آقای اسعدیان شنیدم که فیلم را دوست داشتند و این برایم قوت قلب زیادی بود. همچنین دوستان دیگری مثل آقایان افخمی و داودی هم ابراز لطف کردند که نظرشان برایم خیلی مهم است. نظر همه این دوستان بر این بود که حیف است این دو شخصیت "بد و جلف" ادامه پیدا نکند و این موضوع خود مرا هم به فکر برده است.

او گفت: بنابراین احتمال دارد این را ادامه دهم و حتی داستانی هم در ذهنم هست که فکر می‌کنم بد هم نیست که امیدوارم در وسط کارهایم بتوانم فیلمنامه‌اش را بنویسم، ولی ترجیح می‌دهم فرد دیگری آن را بسازد و من به عنوان فیلمنامه‌نویس فقط تماشا کنم که چه طوری ساخته می‌شود.

انتظار این استقبال را نداشتم

پیمان قاسم‌خانی در پایان درباره استقبال از فیلمش نیز بیان کرد: واقعیت این است که انتظار این استقبال را نداشتم و سقف پیش‌بینی خوش بینانه‌ام برای فروش فیلم 10 میلیارد تومان بود. برایم جالب است که در این چند روز بعد از تعطیلات با وجود از دست دادن سالن‌های اصلی و بزرگ‌مان فروش فیلم از قبل عید هم بالاتر رفته و این مرا خوشحال و هیجان‌زده می‌کند، البته نه فقط به خاطر این فروش عالی، بلکه به خاطر موفق شدن فیلم در برقراری ارتباط خوب با مردم و اینکه آن‌ها را راضی و خوشحال از سالن‌ها بیرون می‌فرستد.

در حال نوشتن فیلم‌نامه یک سریال رسانه خانگی هستم

این فیلمنامه‌نویس که سابقه بازیگری در سینما را هم دارد، در پاسخ به اینکه آیا قصد دارد کارگردانی را ادامه دهد؟ گفت: چنین قصدی ندارم و همچنان نویسنده هستم. الان فقط یک فیلم هست که دوست دارم آن را بسازم و نوشتن فیلمنامه آن هم یک پروسه طولانی دارد. در حال حاضر هم قراردادی برای نوشتن فیلمنامه یک سریال برای رسانه خانگی دارم که باید آن‌ را به اتمام برسانم و بعد سراغ ساخت آن یک فیلم خودم بروم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 255709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟