واکنش شورای صنفی نمایش به وضعیت اکران نوروزی

در متن بیانیه‌ی شورای صنفی نمایش آمده است:

«به نام تغییر دهنده دل‌ها و دیده‌ها

سینمای ایران سینمائی‌ست که توانسته بر مرتفع‌ترین قله‌های سینمایی جهان بایستد و نماینده‌ای شایسته برای کشوری باشد که سال‌هاست مرکز توجه قدرت‌های بزرگ جهان است.

سینما پرچمدار فاخرترین و ارزشمندترین آثار فرهنگی دنیای امروز است و مخاطب این فرهنگ عموم مردم جامعه ... خوب می‌دانیم رسانه‌ای که با سرمایه ملی و بودجه عمومی اداره می‌شود،رسالتش ارتقا و تکثیر فرهنگ برای همه‌ی ملت و عموم مردم است،جای تبعیض و اینکه هر روز خطوط قرمزی جدید را برای همراهی تلویزیون و سینما Cinema تعریف کنیم باید دست هم را گرم بفشاریم و فراموش نکنیم تبلیغ سینما و فیلم‌های سینمای ایران حمایت بی‌چون و چرا از تولید ملّی و داخلی‌ست.

چرا که در سال‌های اخیر حمایت از تولید ملی و داخلی همواره مورد تأکید و اهمیّت از سوی مقام معظم رهبری بوده و هست. برای فیلم‌های اکران نوروزی یا تبلیغ نداشتیم و اگر در مواردی هم داشتیم کم بود و دیر هنگام ..! با تمام این شرایط جبری ...حضور گسترده و پرشور مردم عزیز در در ایام نوروز در سینماها می‌ستائیم،این حضور سرشار از شوق تعبیری روشن از همدلی و مهربانی بود که قدردان آن هستیم.

جا دارد از همکاری ،حضور و میزبانی سینماداران گرامی ودست اندرکاران سینماها که سانس‌های فوق العاده آنها تا نیمه شب و حتی در بعضی از موارد تا دم صبح ادامه داشت، تشکر و قدردانی ویژه را داشته باشیم.

دست در دست هم دهیم به مهر که رونق و سربلندی سینمای ایران باعث عزّت و مدال افتخارش بر گردن همه‌ی ایران و ایرانی‌ست.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 255715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟