دعوت هنرمندان از مردم به شنیدن کتاب‌های گویا+فیلم
حجم ویدیو: 12.59M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

روابط عمومی کمپین کتاب گویای واوبوک در این‌باره اعلام کرد: کتاب صوتی پدیده­‌ای است که به تجربه در کشورهای دیگر نشان داده خلأ مطالعه را در جامعه‌­های مدرن و صنعتی به‌خوبی می‌تواند جبران کند. در اغلب کشورهای پیشرفته کتاب­‌های گویا به شیوه مشارکتی تولید می­‌شود و پا گرفتن این فرهنگ شنیداری و جدی شدن این شاخه از صنعت نشر در ایران نیز از همین مسیر ممکن است. بر این اساس، اپلیکیشن واوخوان علاوه بر سایت vavbook.com صدها کتاب صوتی را که با مشارکت ناشران، نویسندگان، مترجمان و گویندگان نام‌آشنای کشور تولید شده، در دسترس عموم قرار داده است؛ کتاب‌هایی که همگی در یک بستر مشارکتی و بدون دریافت دستمزد از سوی تیم تولیدکننده، تولید و برای عرضه آماده شده‌اند.

ازجمله مؤلفان و مترجمانی که آثارشان از این طریق به‌صورت صوتی منتشر می‌شود، به ع. پاشایی، احمد پوری، سینا کمال‌آبادی، قاسم کشکولی، شیوا ارسطویی، ابراهیم رها، مهسا ملک‌مرزبان، لادن نیکنام، پوریا عالمی، هوشنگ چالنگی، مسعود احمدی، هرمز علیپور و جواد مجابی می‌توان اشاره کرد.

همچنین هنرمندانی چون نصرالله مدقالچی، بهروز رضوی، ژرژ پطروسی، مهرداد اسکویی، ایوب آقاخانی، صدرالدین شجره، ماندانا کریمی و نگار عابدی، ازجمله گویندگانی هستند که کتاب‌ها با صدای آن‌ها صوتی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 255745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟