آخرین خبرها از فیلم جدید حاتمی کیا

جدیدترین ساخته کارگردان فیلم "بادیگارد" با فیلم تازه ابراهیم حاتمی کیا بامحوریت مسائل امنیتی وتهدیدات تکفیری ها به پایان مرحله پیش تولید نزدیک شد و به زودی وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد.

حاتمی کیا به همراه محمد خزاعی که در این فیلم به عنوان تهیه کننده در کنار وی ایستاده این روزها برای انتخاب بازیگران و لوکیشن های فیلم در سوریه به سر می برند و انتخاب بازیگران سوری تا حدودی تکمیل شده است.

از دیگر نکات فیلم جدید این کارگردان می توان به انتخاب و حضور قطعی "هادی حجازی فر" بازیگر Actor فیلم ماجرای نیمروز اشاره کرد.

با تکمیل انتخاب عوامل و بازیگران ایرانی و تایید لوکشین های اصلی فیلم، این اثر از اواخر بهار ۹۶ فیلمبرداری خود را آغاز نموده و به احتمال فراوان تا مهر ماه امسال ادامه دارد. حاتمی کیا این فیلم را برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد کرد.

گفتنی است حاتمی کیا سال گذشته و چندی پس از اکران فیلم بادیگارد به سوریه سفر کرده بود و همین سفر از همان زمان گمانه زنی هایی مبنی بر ساخت فیلمی در آن کشور را ایجاد کرد. گمانه زنی هایی که این روزها رنگ واقعیت به خود گرفته اند.

از دیگر بازیگرانی که اخباری مبنی بر حضورشان در این فیلم آمده می توان به امیر جدیدی اشاره کرد. البته هنوز خبر موثقی مبنی بر حضور این بازیگر در این فیلم داده نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 256021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟