خاویر باردم بازیگر جدید فیلم فرهادی شد+ عکس

در ادامه مصاحبه پابلو اسکارپلینی، خبرنگار نشریه اسپانیایی ال‌موندو را با بازیگر مرد تازه‌ترین پروژه فرهادی می‌خوانید:

افسانه سیاه رابطه خاویر باردم با مطبوعات اسپانیا آنقدر زبان به زبان چرخیده است که کمپانی‌‌ها به مسوول روابط عمومی خود برای برقراری ارتباط با این بازیگر هشدار می‌دهند. اما حقیقت چیز دیگری است و باردم می‌گوید: «حرفی که دیگران درباره یک نفر می‌زنند معمولا براساس تصورات آنها از آن فرد است. » اما حالا که فاصله کمی با او دارم، نقطه مقابل این تصورات را می‌بینم؛ در واقع صفت‌هایی مثل پذیرا، باملاحظه، بخشنده و آرام برای باردمی که حالا روبه‌روی من در هتل بورلی هیلز نشسته است، متناسب است.

نام او از فهرست سفیرهای نمادین اسپانیا خط خورده است. این موضوع برخلاف این حقیقت است که به زودی در فیلم بعدی اصغر فرهادی و در کنار پنه‌لوپه کروز و در خاک میهنش جلوی دوربین این کارگردان ایرانی می‌رود. می‌گوید: «از دست من هیچ کاری برنمی‌آید اما این پروژه دیوانه‌ام کرده است.»

فیلمی بدون عنوان که از سوی کمپانی ال‌دسئو به سرپرستی برادران آلمادوار تهیه و تولید می‌شود. احتمالا فیلمبرداری آن در ماه اوت یا سپتامبر (مرداد و شهریور) کلید می‌خورد. باردم درباره پیشنهاد فرهادی برای بازی در فیلم می‌گوید: «اول به پنه‌لوپه پیشنهاد داد و هر دوی ما گرفتار اوهام و خیالاتی شده بودیم. دو هفته بعد به من پیشنهاد داد. اصغر فرهادی طی کار عناصر را با یکدیگر ترکیب می‌کند. او در طول کار فیلمنامه را بازنویسی می‌کند. برای یک بازیگر همکاری با این مرد دیوانه‌کننده است.»

او از کار با همسرش هیجا‌ن‌زده است؟ باید مراقب باشی آن کسی نشوی که نباید بشوی. اصلا انتظار نداشتم اصغر فرهادی با من تماس بگیرد. وقتی با من تماس گرفت، گفتم: «بگذارید کمی استراحت کنیم، چون قرار است من و پنه‌لوپه در فیلم «اسکوبار» هم همبازی باشیم.»

«اسکوبار» همان فیلمی است که درباره سردسته قاچاقچیان کلمبیایی است و کارگردانی آن بر عهده فرناندو لئون دآرانوآ است و باردم

شخصیت پابلو اسکوبار و کروز شخصیت ویرجینیا وایه‌خو، روزنامه‌نگار و دلال مواد‌مخدر را بازی می‌کنندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 256475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟