بازسازی یک فیلم پرطرفدار پس از سی سال

بازیگران این فیلم بوید هالبروک، کیگان مایکل کی، اولیویا مان، توماس جین و جاکوب ترمبلای هستند و آخری همان پسربچه ۱۱ ساله ای است که در سال ۲۰۱۵ با بازی در فیلم دراماتیک «اتاق» کاندیدای جایزه اسکار نقش دوم مرد شد.

به گزارش رکنا، با اقتباس هایی ولو اندک از فیلم اوری ژینال که در سالهای بعدی به شکل های مختلف از روی آن دنباله سازی هایی صورت گرفت. نسخه تازه «Predator» درباره مردی (با بازی هالبروک) است که در می یابد بیگانگان خطرناکی از سایر سیارات در حال تردد و انجام مقاصدشان در منطقه زیست او هستند اما حرف های او را هیچکس باور نمی کند و در این میان کاراکتر ترمبلای به عنوان پسر این مرد به او در راه مبارزه انفرادی اش با فضایی ها یاری می رساند.
حسن مهمی که فیلم اوری ژینال «Predator» داشت و سازندگان فیلم دوم امیدوار به تکرار آن هستند، ادغام موضوعات عادی و قابل فهم با اتفاقات فرازمینی و فراهم آوردن جهانی غیرقابل پیش بینی و سرشار از حیرت برای بینندگان از دقیقه ۳۰ به بعد فیلم است که سبب شد هم بینندگان تا پایان فیلم مجذوب آن بمانند و هم سایر فیلمسازان و استودیوها برای رسیدن به درجاتی برابر از هیجان و بیم از آن فیلم الگو برداری کنند و آثاری همچون آن بسازند. البته این که سازندگان فیلم جدید چطور می خواهند آثار غیبت احتمالی ارنولد را در این فیلم محو و جبران کنند سوال بی پاسخی است که معلوم نیست به کجا خواهد انجامید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟