بازیگر معروف سینما تفنگ به دست بانک می زند

به گزارش رکنا ، در ماه ژانویه، اعلام شد که تیم تولید رابرت ردفورد لوکیشن‌هایی را در شهر همیلتون برای ساخت فیلم «پیرمرد و اسلحه» انتخاب کرده‌‌اند. این فیلمی است که قرار است ردفورد، سیسی اسپایک، دنی گلاور و کیس افلک در آن نقش‌آفرینی کنند.

حالا گفته شده سازمان فیلم همیلتون به این گروه کمک کرد تا لوکیشن‌های متفاوتی را در این شهر برای فیلمبرداری انتخاب کنند. این گروه می‌گویند: این جا پر از لوکیشن‌های عالی است.
کمپانی تولید فیلم ردفورد همچنین ماه پیش در سینسیناتی مشغول فیلمبرداری شد و اطلاعیه‌ای نیز برای دعوت از نابازیگران برای حضور در این فیلم منتشر کرد.
در حالی که قرار است در روزهای ۲۷ و ۲۸ آوریل فیلمبرداری این گروه در همیلتون انجام شود، گفته می‌شود ترافیک این شهر تحت تاثیر این امر قرار می‌گیرد و خیابان اصلی و خیابان دوم مارتین لوتر کینگ از ساعت ۵ صبح تا ۹ شب بسته خواهد بود.
پلیس و شورای شهر با انتشار اعلامیه‌هایی روشن کرده‌اند که تغییر مقررات رفت و آمد در این دو روز چگونه خواهد بود و در عین حال هم تلاش خود را می‌کنند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.
شهردار شهر نیز ضمن این که اعلام کرده از این که یک فیلم دیگر در این شهر فیلمبرداری می‌شود بسیار خوشحال هستند. وی گفت: ورود صنعت فیلم به کسب و کار ما کمک می‌کند و هم تجارت‌های کوچک و هم بزرگ از این کار منتفع میشوند.
این فیلم بر شخصیت ردفورد متمرکز است که در نقش یکدزد The Thief بانک سالخورده بازی می‌کند که در خانه سالمندان زندگی می‌کند و می‌خواهد یک سرقت Stealingدیگر هم انجام بدهد.
با وجود نقش‌آفرینی‌های پیشین رابرت ردفورد به عنوانبازیگر Actor و کارگردان، می‌توان گفت این فیلم به نوعی برآیند همه نقش‌هایی است که او ایفا کرده است.
گفته شده این فیلم بر مبنای یک داستان واقعی که گزارش آن سال ۲۰۰۳ در مجله نیویورکر منتشر شد ساخته می‌شود. این کلاهبردار چندین بار از زندان Prison فرار Escapeکرد که فرار از سن کوئنتین در دهه ۱۹۷۰ از جمله آنها بود.
داستان این فیلم در دهه ۱۹۷۰ می‌‌گذرد و همه بازیگران با چنین لباسی در صحنه‌ها حاضر می‌شوند. اتومبیل‌ها نیز مربوط به همان دوره زمانی هستند و شهر همیلتون نیز به هیمن دلیل انتخاب شده که بافت‌های قدیمی خوبی دارد.
دیوید لووری این فیلم را کارگردانی می‌کند و فیلمنامه آن توسط خود وی بر مبنای گزارشی که دیوید گران از این ماجرا نوشته بود نوشته شده است. لووری کارگردانی «پیتر پن» را در کارنامه دارد.
فارست تاکز شخصیت اصلی این فیلم ۱۸ بار به صورتی موفقیت‌آمیز از زندان فرار کرده و در همه طول عمرش دزد بانک بود. در این فیلم از سال‌های آخر زندگی این سارق روایت می‌شود و فرار او از زندان سن کوئنتین در حالی که ۷۰ سال داشت تصویر می‌شود. در این میان یک بازرسپلیس Police سعی دارد تا او را دستگیر کند.
کیسی افلک که برای بازی در «ترور جسی جیمز توسط رابرت فورد بزدل» نامزد اسکار و برای «منچستر کنار دریا» امسال برنده جایزه اسکار شد در این فیلم نقش این بازرس پلیس را بازی می‌کند.
وی که از بنیانگذاران جشنواره موفق ساندنس است، سال پیش با یک فیلم فانتزی به عنوان «اژدهای پیت» راهی پرده‌های نقره‌ای شد. این بازیگر که آگوست سال پیش ۸۰ ساله شد، برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی سال ۱۹۸۰ برای فیلم «مردم معمولی» و برنده اسکار یک عمر دستاورد هنری در سال ۲۰۰۲ است. سال ۲۰۱۰ او نشان شوالیه لژیون دونور فرانسه را دریافت کرد و جایزه بفتا، انجمن کارگردانان آمریکا، جایزه انجمن بازیگران و گلدن گلوب را در کارنامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟