کارگردان  آااادت نمی کنیم از بلاتکلیفی فیلم جدیدش گفت

ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سینما، که فیلم سینمایی Movie «آبان» را در نوبت ساخت دارد درباره چگونگی روند تولید این اثر به خبرنگار سینمایی دیباچه گفت: پروژه سینمایی «آبان» هنوز پروانه ساخت نگرفته است و همین موضوع تولید اثر را به تأخیر انداخته و باعث شده پروژه بلاتکلیف بماند!

ابراهیمیان درباره دلایل دیر صادر شدن پروانه ساخت گفت: من نیز از چند و چون ماجرا بی اطلاع هستم و اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارم؛ بنابراین منتظر صدور پروانه ساخت هستم، اما در صورت طولانی شدن این روند از پروژه انصراف می دهم و کارگردانی اثری دیگر را به عهده خواهم گرفت؛ به اضافه اینکه در حال نگارش فیلمنامه ی جدیدم هستم تا در فرصتی مناسب آن را جلوی دوربین ببرم.

گفتنی است فیلمنامه «آبان» را ابراهیمیان با همکاری علی حسینی نوشته و سارا سلطانی به عنوان مشار در کنار آنها حضور دارد. «آبان» یکی از سه گانه های پاییز است که ابراهیمیان قصد دارد در صورت فراهم شدن شرایط آنها را پی در پی بسازد.

ابراهیم ابراهیمیان نویسنده و کارگردان سینماست و «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» نخستین فیلمی است که او در سال 1392 ساخته است. دومین و آخرین اثر اکران شده از ابراهیمیان «آااادت نمی کنیم» نام دارد؛ فیلمی که در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر به روی پرده رفت و بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، هدیه تهرانی، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ در آن ایفای نقش کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟