دومین روز بزرگداشت کیارستمی چگونه گذشت؟ +عکس

صمدیان مدیر بخش بزرگداشت عباس کیارستمی و رویداد‌ها و نمایش‌های ویژه جشنواره جهانی فجر با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سه روزه عباس کیارستمی از دوم تا چهارم اردیبهشت ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در پردیس چارسو برگزار می‌شود، برنامه‌های روز دوم را اعلام کرد.
وی گفت: روز دوم بزرگداشت که سوم اردیبهشت ماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود اختصاص به بررسی فیلمسازی عباس کیارستمی در خارج از کشور از جمله ژاپن و ایتالیا دارد.
صمدیان همچنین از حضور همکاران ژاپنی عباس کیارستمی که در فیلم  «مثل یک عاشق» با ایشان همکاری داشتند، خبر داد و بیان کرد: فیلمبردار، مدیر طرح و دستیار تدوین کیارستمی در ژاپن به همراه شهره گلپریان که  مشاور و دستیار آقای کیارستمی بودند در این مراسم حضور دارند و همچنین محمود کلاری و محمدرضا دلپاک را که در اپیزود عباس کیارستمی در فیلم «بلیت» در ایتالیا و فیلم «باد مارا خواهد برد» در ایران با او همکاری داشتند، درباره تجربه متفاوت فیلمسازی عباس کیارستمی در داخل و خارج از کشور صحبت خواهند کرد.
کیارستمی
مدیر بخش بزرگداشت کیارستمی عنوان کرد: همچنین از تجربه‌‌ها و خاطرات بابک کریمی هم که در پروژه «بلیت» به عنوان دستیار و بازیگر Actor با کیارستمی همکاری داشته است، یک فایل تصویری در این مراسم پخش می‌شود.
آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 259070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟