رحمت شاسی از فراز و فرودهای این نقش گفت

هومن حاجی عبدالهی بازیگر Actor سریال «علی البدل» گفت: در شرایط کنونی تصمیم ندارم کار اجرا انجام دهم چرا که اجرا خیلی زمانم را می‌گرفت به گونه‌ای که برای پرداختن به آن، باید در تمام سال زمان صرف می‌کردم.
حاجی عبدالهی تصریح کرد: اجرا از برخی جهت‌ها سخت‌تر از بازیگری بود و یکی از آن‌ها این بود که من باید در طول سال برای آن زمان می‌گذاشتم و به همین جهت خیلی خسته می‌شدم.
او در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: به عنوان نمونه من در مدت سه ماه و نیم در سریال «علی البدل» به ایفای نقش پرداختم و پس از آن وقفه‌ای سه، چهار ماهه داشتم و توانستم در این مدت به کارهای شخصی و همچنین برنامه‌های صحنه‌ای خود، برسم.
بازیگر سریال «پایتخت» یادآور شد: در این مدت همچنین توانستم در برنامه «خندوانه» شرکت کنم در صورتی که اگر مشغول اجرا بودم، مجبور می‌شدم در حین بازی در سریال «علی البدل»، به برنامه اجراهایم نیز رسیدگی کنم. همچنین در چنین شرایطی ممکن بود بنا به اجبار، در مواردی برای اجرا جایگزین قرار دهم به جای خودم و پس از پایان کار، دوباره خود را به اجرا برسانم که این موضوع و حجم کار بسیار خسته کننده بود.
حاجی عبدالهی افزود: همچنین بنده اتفاقی و به شکل تصادفی، وارد بخش اجرا شده بودم چون من از ابتدا هم بازیگر بودم و بازی می‌کردم و در همان زمان که مشغول اجرا بودم نیز در فیلم‌های «چند می‌گیری گریه کنی» و «اگه میتونی منو بگیر» به ایفای نقش پرداختم.
او گفت: در آن زمان همچنین در چند سریال و تله فیلم نیز حضور پیدا کردم اما در یک زمان احساس کردم این موضوع امکانپذیر نیست و نمی‌توانم همزمان در همه شاخه‌ها فعالیت داشته باشم.
این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما Cinema تصریح کرد: در سریال «پایتخت ۵۵» نقش رحمت را ایفا می‌کنم و بهرام افشاری به عنوان بازیگر جدید این مجموعه در مقابل من به ایفای نقش می‌پردازد. این نقش در ادامه با یکسری فراز و فرودها و تغییراتی که پیدا می‌کند، برای بیننده‌ها نمایش داده می‌شود که آن را تماشا خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 259072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟