بازیگر معروف زیباترین زن سال شد+تصاویر

جولیا رابرتز بازیگر Actor زن موفق هالیوود است که از در کنار هنر Art بازیگری از چهره خوبی برخوردار است . این بازیگر موفق در فیلم راز در چشم هایش بدون آرایش جلوی دوربین رفت.جولیا رابرتز

جولیا رابرتز از طرف مجله پیپل به عنوان زیباترین زن سال معرفی شد.

مجله پپپل هر سال یک زن و یک مرد را به عنوان زیباترین شخص سال انتخاب می کند. امسال جولیا رابرتز بازیگر 49 ساله و محبوب آمریکایی به عنوان زیباترین شخص سال این مجله انتخاب شده است.

جولیا-رابرتز (3)

این پنجمین باری است که جولیا رابرتز در صدر فهرست مجله پیپل قرار می گیرد. نخستین بار در سال 1991 و بعد از اینکه دوبار نامزد جایزه اسکار شده بود به عنوان زیباترین زن سال انتخاب شد.

رابرتز در سال 1990 بعد از بازی در فیلم «زن زیبا» درکنار «ریچارد گیر» به شهرت رسید و اولین فیلمی هم بود که برای بازی در آن نامزد جایزه اسکار شد.
 

جولیا-رابرتز (2)


او در دهه 1990 میلادی یکی از پر درآمدترین هنرپیشه های زن در دنیا بود. او در سال 2001 برای بازی در فیلم «ارون براکوویچ» برنده جایزه اسکار شد.
جولیا رابرتز 49 ساله، 14 سال است که با سینماگر «دنی مودر» ازدواج کرده است. این دو صاحب 3 فرزند هستند.

مروری کوتاه بر زندگی جولیا رابرتز
جولیا رابرتز در سمیرنا، جورجیا در28اکتبر 1967 به دنیا آمد.مادر جولیا بتی لو یک هنر پیشه و منشی کلیسا است و پدرش والتر به عنوان فروشنده جاروبرقی و نویسنده و هنر پیشه کار می کرد. او یک برادر بزرگتر به نام اریک داشت و یک خواهر بزرگتر به نام Lisa زمانیکه چهار سال داشت والدینش به خاطر مشکلات مالی از یکدیگر جدا شدند مادرش بتی در سمیرنا به همراه دو دخترش باقی ماند در حالیکه والتر به سمت آتلانتا رفت و برادر بزرگتر را هم با خود برد زمانیکه جولیا 10 سال داشت پدرش فوت کرد.
 

جولیا-رابرتز (1)


جولیا آرزو داشت دامپزشک بشود و علاقه ای هم به بازیگری داشت بعد از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان در سمیرنا جولیا به خواهرش و برادرش درنیویورک پیوست تا به مدرسه تئاتر برود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟