صحبت های جالب رامبد جوان درباره رضا میرکریمی

رامبد جوان بازیگر Actor و کارگردان سینما Cinema و تلویزیون دیروز و در حاشیه اکران فیلم "نگار" در جشنواره جهانی فجر در جمع خبرنگران حاضر شد. 
وی درخصوص اکران فیلم "نگار" در جشنواره جهانی فجر گفت: خیلی خوشحالم که این فیلم در این فستیوال اکران می‌شود. قصد داریم این فیلم را در کشورها و فستیوال‌های بین‌المللی شرکت دهیم. هنوز زمان و مکان دقیق این حضور مشخص نیست.
کارگردان و مجری برنامه خندوانه در مورد نحوه برگزاری جشنواره جهانی فجر تصریح کرد: این جشنواره اتفاق بسیار بزرگی است. به نظر گروه اجرایی این جشنواره به خوبی و بسیار منظم این جشنواره را برگزار کرده‌اند.
وی با تحسین رضا میرکریمی یادآور شد: کاری که رضا میرکریمی و گروهش انجام می‌دهند قابل ستایش است. به نظر من به هیچ عنوان نباید به وی و تیم اجراییش‌ غر بزنیم. این جشنواره بسیار سیستماتیک و درجه یک برگزار شده و بازخوردها نسبت به آن بی‌نظیر است.
بازیگر سریال خانه سبز ادامه داد: به نظر وقتی کسی کاری بنیادین انجام می‌دهد در خور ستایش و تقدیر است و البته همیشه کسانی هستند ایراد می‌گیرند. به نظرم هرکس ایراد می‌گیرد و غر می‌زند نحوه تغییر کردن را بلد نیست و یا به کل مخالف تغییر است.
جوان درباره اثر تعاملی این جشنواره در میان هنرمندان خاطرنشان کرد: طی صحبتی که رضا میرکریمی داشتیم به نقاط مشترک فراوانی رسیدیم. همین که مهمان‌های خارجی به ایران می‌آیند و کشور را از نزدیک می‌بینند شانس بزرگی است زیرا اینها می بینند که ایران کشور مدرنی است. در این ساختمان، ماشین، ترافیک و زندگی در جریان است و تصورات غلطی که برایشان ساخته شده به کلی از بین می رود و میهمانان پس از بازگشت به کشورشان این اتفاق را ترویج می‌می دهند.
این کارگردان همچنین درباره برگزاری مراسم بزرگداشت عباس کیارستمی در جشنواره گفت: من عاشق آقای کیارستمی بودم. مراسم بزرگداشت مناسبی برای او گرفته شده و این بزرگداشت موجب شده نام کیارستمی باز هم به نیکی به میان بیاید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 259646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟